Δείτε τι αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ για τις παράνομες χρεώσεις σε καταθετικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες:
Εάν διαπιστώσετε κάποια από τις παρακάτω χρεώσεις στον καταθετικό λογαριασμό σας ή στην πιστωτική σας:
- αναδρομικοί τόκοι από την ημερομηνία συναλλαγής και χρέωσης της πιστωτικής κάρτας
- έξοδα για ανάληψη μετρητών από πιστωτική κάρτα
- προμήθεια για κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου
- χρέωση για πάνω από τέσσερις κινήσεις λογαριασμού ανά μήνα
- έξοδα αδράνειας για σε καταθετικούς λογαριασμούς για πάνω από 18 μήνες ακινησίας
- επιβάρυνση για χορήγηση βεβαίωσης οφειλών
- έξοδα τήρησης και παρακολούθησης λογαριασμού καταθέσεων
- έξοδα μετατροπής επιτοκίου
- έξοδα χορήγησης αντιγράφου σύμβασης
- έξοδα επικοινωνίας
είναι παράνομες και καταχρηστικές και μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:
Καταγγελίες για μη μέλη
Εάν δεν είστε μέλος μας και επιθυμείτε να υποβάλετε καταγγελία, συμπληρώστε το υπόδειγμα (πατήστε εδώ), αποστείλετέ το στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά και κοινοποιήστε το στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στους αρμόδιους φορείς. Σε περίπτωση που θέλετε η ΕΚΠΟΙΖΩ να μεσολαβήσει εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος εδώ.
Καταγγελίες για μέλη
Εάν είστε ήδη μέλος μας, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας την φόρμα υποβολής καταγγελίας παρακάτω, αναφέροντας τον αριθμό μέλους και το πρόβλημά σας, προκειμένου η ΕΚΠΟΙΖΩ να μεσολαβήσει εξωδικαστικά. Στη συνέχεια, εκπρόσωπος του νομικού τμήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email.