Σημαντικές συμβουλές παρέχει στην ιστοσελίδα της η ΕΚΠΟΙΖΩ για τους κατόχους πιστωτικών καρτών. Ειδικότερα εάν διαπιστώσετε χρεώσεις στην πιστωτική σας κάρτα για προϊόντα ή/και υπηρεσίες που δεν έχετε πραγματοποιήσει, τότε μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:
Εάν δεν είστε μέλος της ΕΚΠΟΙΖΩ θα πρέπει για να υποβάλετε καταγγελία να συμπληρώστε το συνημμένο υπόδειγμα και να το αποστείλετε στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά. Επίσης κοινοποιήστε το στην ΕΚΠΟΙΖΩ και τους αρμόδιους φορείς.
Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσει η ΕΚΠΟΙΖΩ για εσάς εξωδικαστικά εγγραφείτε ως μέλος εδώ.
Εάν είστε ήδη μέλος της ΕΚΠΟΙΖΩ, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας την φόρμα υποβολής, αναφέροντας τον αριθμό μέλους και το πρόβλημά σας, προκειμένου να μεσολαβήσει η ΕΚΠΟΙΖΩ εξωδικαστικά. Στη συνέχεια, εκπρόσωπος του νομικού τμήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email.