Λένε ότι μια διαφήμιση – εταιρική καταχώρηση – δεν πρέπει να είναι πολύ “busy”. Να μη λέει πολλά και να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη χρησιμοποιώντας έξυπνα quotes, ευφάνταστα γραφιστικά ή φωτογραφίες που προκαλούν συναισθηματικό bonding με το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείται.
του Νίκου Μωράκη
Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις στον κανόνα. Οι φορές που το να μην πας «by the book» ωφελούν το σκοπό σου. Οι φορές που το να επιλέξεις έναν διαφορετικό – αντισυμβατικό τρόπο να εκμεταλλευτείς – επί της ουσίας μια λευκή σελίδα σε μια εφημερίδα ή ένα περιοδικό – μπορούν να λειτουργήσουν πολλαπλάσια από μια έξυπνη μεν – της σειράς δε, καταχώριση που μπορεί να σου ετοιμάσει έναντι αμοιβής ένα διαφημιστικό γραφείο. Αρκεί να ξέρεις πού απευθύνεσαι. Ποιο είναι το κοινό σου.
Στο φύλλο της Κυριακάτικης Καθημερινής, στις μπροστινές σελίδες μάλιστα, με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη καθώς «έπεσα» πάνω σε όχι μια αλλά δύο τέτοιες καταχωρίσεις. Η Ευρωπαϊκή Πίστη, η αλήθεια είναι, ότι μας έχει συνηθίσει σε πρωτοποριακές και έξυπνες διαφημίσεις – ποιος μπορεί να ξεχάσει τον «ζωντανό τηλεφωνητή» οπότε η αντίδρασή μου ήταν ένα αυθόρμητο χαμόγελο. Και οι δύο καταχωρίσεις έχουν την υπογραφή του Χρήστου Γεωργακόπουλου. Για όσους το ξέρουν είναι εύκολο να το καταλάβεις. Και οι δυο καταχωρήσεις δεν σε προτρέπουν να ασφαλιστείς. Σου δίνουν όμως λόγους για να το κάνεις. Ειδικά η διαφήμιση στη σελίδα 5 δεν αναφέρει πουθενά τη λέξη ασφάλιση παρά μόνο στο τέλος. Μια καταχώριση που απαριθμεί περιληπτικά 20 λόγους για να βελτιώσει ο καθένας τη ζωή του. Συμβουλές που θα σου έδινε κάποιος που σε αγαπάει. Που νοιάζεται για εσένα.
Και γυρνώντας τη σελίδα πέφτεις πάνω στη δεύτερη – διαδοχική καταχώρηση. «Ο χρόνος αλλάζει! Εσείς;» Διερωτάται ο Διευθύνων Σύμβουλος θίγοντας ένα άλλο μεγάλο ταμπού – αυτό του χρόνου. Την «παγίδα» της ρουτίνας στην καθημερινότητά μας η οποία δεν μας αφήνει να χαρούμε τις μικρές και λίγες χαρούμενες στιγμές της ζωής μας οι οποίες σε βάθος 70 χρόνων (αν αθροίσουμε αυτές τις ώρες ευτυχίας) ίσα που ξεπερνάνε τις 100 ημέρες! Η συμβουλή εδώ έχει να κάνει με τον απολογισμό. Να κάνει ο καθένας τον απολογισμό του. Να αναθεωρήσει συνήθειες και πρακτικές με σκοπό να βελτιώσει τον τρόπο ζωής του. Πουθενά λόγος για ασφάλιση. Μόνο tips & tricks για να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη.
Αυτή είναι η προσέγγιση της Ευρωπαϊκής Πίστης. 100% ανθρώπινη όπου η ασφάλιση δεν είναι αναγκαία αλλά συνειδητή επιλογή με σκοπό να βελτιώσει το βιωτικό επίπεδο στις ζωές μας.