Σημαντικά ενισχυμένος εμφανίζεται ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων στο κλείσιμο του 2018 έναντι του 2013, με τα ασφαλισμένα ΙΧ να φθάνουν τα 6,150 εκατ. από 5,592 εκατ. πέντε χρόνια πριν, όπως και από τα 5,482 οχήματα που ήταν το 2015 η χαμηλότερη επίδοση της αγοράς.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Τα ανωτέρω προκύπτουν βάσει πληροφοριών που ήλθαν σε γνώση του ID, σύμφωνα με τις οποίες οι ΕΠΥ εμφανίζονται να έχουν παγιώσει πλέον τη συμμετοχή τους στον κλάδο στα επίπεδα του 11% επί των κυκλοφορούντων οχημάτων και τα μη μέλη της ΕΑΕΕ στα επίπεδα του 10 με 11%, οι συνεταιρισμοί να έχουν ένα πολύ μικρό ποσοστό συμμετοχής στο σύνολο και τα μέλη της Ένωσης να διατηρούν υπό τον έλεγχό τους περίπου το 80% των οχημάτων.
Σε ό,τι αφορά τη σημαντική αύξηση του στόλου με τα κυκλοφορούντα οχήματα, από τα προαναφερόμενα στοιχεία καθίσταται ξεκάθαρο ότι η επιχείρηση του ΥΠΟΙΚ για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οδηγών απέδωσε καρπούς.
Αυτός είναι και ο λόγος, εξάλλου, που οι ασφαλιστικές εταιρείες επιμένουν πιέζοντας το υπουργείο να συνεχίσει τους έκτακτους ελέγχους στην αγορά. Θα πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι βάσει των ίδιων στοιχείων από το εννεάμηνο του 2018 στο 12μηνο ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων έκανε κοιλιά, δεδομένου ότι από τα 6,280 εκατ. που ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο, το Δεκέμβριο μειώθηκαν σε 6,150 οχήματα.