Στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική ανταποκριθήκαμε άμεσα στις έκτακτες συνθήκες που προέκυψαν λόγω της πανδημίας φροντίζοντας, πρωτίστως, για την διασφάλιση της υγείας όλων μας –εργαζομένων, συνεργατών και ασφαλισμένων– αλλά και για την συνέχιση της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών.
Γράφει ο Γιώργος Παρισάκης είναι Διευθυντής Πωλήσεων στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική
Η Εταιρεία μας έχει ήδη διαμορφώσει τα τελευταία έτη ένα πλήθος από ψηφιακές λειτουργίες, τις οποίες εφαρμόζει διευκολύνοντας την εργασία των πελατών και του συνεργαζόμενου δικτύου. Η αξία αυτών των ηλεκτρονικών «εργαλείων», τα οποία μάλιστα διευρύναμε μεσούσης της κρίσης (ενδεικτική είναι η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης MINETTA EDU), αναδείχθηκε περαιτέρω την περίοδο που διανύουμε και έδωσε ουσιαστικές λύσεις για απομακρυσμένες εργασίες και συναλλαγές.
MyMINETTA MINETTA App, pay.minetta, ενσωμάτωση Συστήματος IRIS στο Online των συνεργατών, Απομακρυσμένη Αποδοχή Εγγράφων και Έκδοση Συμβολαίου, είναι κάποιες μόνο από τις παραπάνω δυνατότητες, ενώ το τεχνολογικό κομμάτι πλαισιώθηκε από ενέργειες στήριξης όλων των παραμέτρων της καθημερινής εργασίας των συνεργατών μας (π.χ. επέκταση καταληκτικής ημερομηνίας πληρωμής των ασφαλιστηρίων Ζωής και Υγείας, απλοποίηση διαδικασιών αποζημίωσης κ.ά.).
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο νέο και ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr