Ο γνωστός καθηγητής του Μάρκετινγκ στο ΟΠΑ, Γιώργος Αυλωνίτης θα είναι ένας από τους επίσημους προσκεκλημένους ομιλητές στο Ετήσιο Συνέδριο της ΑΝΖΜΑΡ,(Australian/New Zealand Marketing Association) που θα γίνει 3-5 Δεκεμβρίου, 2012 στο Sidney της Αυστραλίας. Ο Έλληνας καθηγητής είναι πολύ γνωστός στον Παγκόσμιο Ακαδημαϊκό χώρο του Μάρκετινγκ λόγω της πλούσιας και καινοτόμου αρθρογραφίας του, αλλά και λόγω της θέσης του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ στην οποία είχε εκλεγεί πριν λίγα χρόνια. Στο τεύχος Ιανουαρίου, 2013 του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ θα παρουσιάσουμε τις πιο ενδιαφέρουσες για τον Κλάδος μας Εργασίες που θα παρουσιαστούν σε αυτό το Συνέδριο, δίδοντας ιδιαίτερη σημασία στο Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και κυρίως στη μεγάλη ανατροπή που μας έφερε το Διαδίκτυο, δεδομένου ότι οι αποστάσεις στον Ακαδημαϊκό χώρο δεν παίζουν κανένα ρόλο, όσον αφορά την ανταλλαγή απόψεων ή την παρουσίαση νέων εργασιών, ας είναι καλά το Internet. Παρακαλούμε τους Διαμεσολαβούντες να μην αντιμετωπίζουν το Διαδίκτυο ως απειλή κατά της Διαμεσολάβησης, αλλά ως Σύμμαχο! Διαβάστε και την επόμενη παράγραφο. Περιλαμβάνει μερικά ουσιαστικά Μηνύματα Άξια Προσοχής!
To Μάρκετινγκ των Ασφαλιστικών Υπηρεσιών θα πρέπει να καθιερωθεί στις Ελληνικές Εταιρείες ως ένα ιδιαίτερο τμήμα και να ληφθεί σοβαρά υπόψη των Διοικήσεων και για τους δύο Κλάδους, Ζωής και Ζημιών, γιατί οι εξελίξεις τρέχουν πολύ πιο γρήγορα από ότι τις Συνειδητοποιούν ορισμένοι! Πρέπει να επενδύουμε τουλάχιστον ένα απόγευμα την εβδομάδα στην Έρευνα και Μελέτη Πρακτικών Εφαρμογών που συμβαίνουν στην παγκόσμια Αγορά. Οι πηγές είναι αρκετές, αρκεί να αφιερώσουμε το χρόνο! Οι γνωστές Πρακτικές που μας κράτησαν 40 χρόνια με το… Ελληνικό Μάνατζμεντ που ασκούσαμε δεν μπορούν να συνεχιστούν! Πρέπει να ενισχυθούν, να βελτιωθούν, να αναθεωρηθούν, οπωσδήποτε! Δεν αγνοούμε ορισμένες Πρακτικές που ξεκίνησαν οι οποίες υπόσχονται μεγάλες ανατροπές, όμως αυτά δεν αρκούν! Όταν Συνειδητοποιήσουν οι Ηγεσίες των Εταιρειών την ευρύτερη Φιλοσοφία και τις τεράστιες Προοπτικές Παραγωγικότητας που προσφέρει η Επιστήμη του Μάρκετινγκ των Ασφαλειών θα εκπλαγούν! Φυσικά δεν εννοούμε να Καταργήσουμε όλον αυτό τον κόσμο των Διαμεσολαβούντων που στήριξε τους δύο Κλάδους όλα αυτά τα χρόνια. Η κάθε Λύση που θα μπορέσει να φανεί στον ορίζοντα, θα πρέπει να βασίζεται στη χρησιμοποίηση του Ανθρώπινου Δυναμικού που υπάρχει εξαντλώντας κάθε περιθώριο υπομονής και στήριξης των αλλαγών, ώστε να μην πάει χαμένο! Βάζοντας άφθονα χρονικά περιθώρια Κλιμακωτών Αλλαγών, θα έχουμε κάθε Δικαίωμα να διακόψουμε τη συνεργασία μας με τους Διαμεσολαβούντες που δεν μπορούν να προσαρμοστούν!
Με όλο το σεβασμό που έχουμε για τις Ηγεσίες του Κλάδου, το γεγονός που τα Δίκτυά μας παρήγαγαν με Μειωμένη Παραγωγικότητα όλα αυτά τα χρόνια, επιβαρύνει 100% το είδος του Μάνατζμεντ που ασκούσαν και δεν επιβαρύνουν τους… Διαμεσολαβούντες… παρόλο το διεφθαρμένο πολιτικό καθεστώς που δυσκόλευε αφάνταστα την άσκηση του Ορθόδοξου Μάνατζμεντ.