Του Δημήτρη Φαραντούρη, Agency Manager, Interamerican
Αυτό μας είχε πει ο Philip C. Richards πριν από 8 περίπου χρόνια, το 2006, στην Κρήτη: «Κάν’ το για λιγότερα, κάν’ το καλύτερα, κάνε περισσότερα».
Και «κάνε συνεχώς αλλαγές», θα προσέθετα εγώ, γιατί όπως έχει πει και ο Albert Einstein, «ο μεγαλύτερος βαθμός παράνοιας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις άλλο αποτέλεσμα». Σύμφωνα με έναν άλλο μεγάλο δάσκαλο των ασφαλειών, τον Harry Hoopis, τα «κλειδιά της επιτυχίας» για έναν μάνατζερ είναι:
- Το όραμα
- Οι άνθρωποι κλειδιά (δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου)
- Σκληρές αποφάσεις (Κάποιοι δεν ταιριάζουν στο μοντέλο. Απομάκρυνε «έξυπνα» τους αποτυχημένους.)
Θα επαναλάβω επίσης και αυτό που είχε πει η Poly Divack, στις 22 Ιανουαρίου το 1996, στο ξενοδοχείο Πεντελικό: «Είναι πολύ δύσκολο να με πείσεις ότι αν δουλεύεις 10-12 ώρες την ημέρα, δεν θα βρεις πελάτες ή ασφαλιστές.» Και όπως είπε και ο Jim Heidema, «Σύμφωνα με την αρχή της αφθονίας, υπάρχουν πολλά, για όλους. Αναπτύξτε τα!»:
- Ανάπτυξη πελατολογίου: Νέοι πελάτες & crosseling
- Ανάπτυξη ήδη υπαρχόντων συνεργατών σε θέματα πωλήσεων – προϊόντων – τεχνολογίας – ψυχολογίας
- Ανάπτυξη Νέων Συνεργατών: ευθύνη όλων
- Ανάπτυξη Ομάδων Εργασίας
- Ανάπτυξη Unit Managers (Crawford GAMA)
Όλα αυτά τα χρόνια και έπειτα από πολλές προσπάθειες ανάπτυξης Νέων Στελεχών, φτάσαμε στα εξής συμπεράσματα:
- Το 20% είναι σίγουροι νικητές. Θα επιβιώσουν ό,τι και να γίνει.
- Περίπου ένα 60% μπορεί να πετύχει ή να αποτύχει, ανάλογα τα προσόντα, την αγορά, τις συνθήκες, και το βαθμό επιθυμίας του.
- Ένα 20% θα αποτύχει ό,τι και να γίνει.
Όποιος αναπτύξει έστω το 50% από τη μέση, θα μπει στο GAMA Hall of Fame! Όμως, για όποιον θέλει κάτι πολύ μεγάλο, είναι απαραίτητο, πρώτα απ’ όλα να δημιουργήσει τουλάχιστον 2 Unit Managers, ώστε να εξοικονομήσει περισσότερο χρόνο. Αυτοί οι Unit Managers δε, δεν θα «διοικούν» περισσότερους από 12 συνεργάτες, εκτός και εάν οι περισσότεροι από αυτούς πληρούν τα min στάνταρντ (π.χ. αιτήσεις, δραστηριότητα, παραγωγή, ενεργός…).
Για να διαβάσετε τη συνέχεια πατήστε εδώ