Η Interamerican, ενισχύοντας συνεχώς την ηγετική θέση της στους τομείς της οδικής και προσωπικής (άμεσης ιατρικής) βοήθειας που συμπληρώνουν ουσιαστικά τις δραστηριότητες του Ομίλου στις ασφαλίσεις αστικής ευθύνης αυτοκινήτου και υγείας αντίστοιχα, αντιμετώπισε κατά το α’ εξάμηνο 108.224 περιστατικά, αυξημένα κατά 15,2% σε σχέση με το περσινό α’ εξάμηνο (93.948). Δεδομένου ότι οι υπηρεσίες λειτουργούν χωρίς διακοπή, η δραστηριότητα αυτή μεταφράζεται σε 595 ενέργειες ημερησίως, κατά μέσο όρο. Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια η εταιρεία ανταποκρίθηκε σε 95.805 περιπτώσεις, παρέχοντας για 39.164 βλάβες υπηρεσίες επιτόπου επισκευής, σε 31.426 ρυμούλκηση και σε 3.077 επιστροφή οχήματος στην έδρα του, ενώ η ειδική υπηρεσία autohelp της εταιρείας έσπευσε για επιτόπου υποστήριξη σε 22.138 περιστατικά.
Η Interamerican έχει θέσει σε πιλοτική εφαρμογή στην υπηρεσία autohelp, καινοτομώντας για μια ακόμη φορά, το εργαλείο digital pen με το οποίο μεταφέρονται αυτόματα στη βάση δεδομένων της εταιρείας τα στοιχεία ατυχήματος την ώρα που καταγράφονται.
Στην προσωπική βοήθεια οι υπηρεσίες της Interamerican διαχειρίστηκαν 12.419 κλήσεις, εκ των οποίων σε 35 περιπτώσεις χρειάστηκε αεροδιακομιδή με ελικόπτερο –κυρίως από τη νησιωτική Ελλάδα στην Αθήνα- για την άμεση αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων της υγείας ασφαλισμένων, ενώ πραγματοποιήθηκαν 1.789 μεταφορές με ασθενοφόρο. Ακόμη, παρασχέθηκε βοήθεια σε 73 περιπτώσεις εκτός Ελλάδος και σε 43 σε συγγενείς του παθόντος, ενώ η εταιρεία ανταποκρίθηκε με ιατρικές συμβουλές, πληροφορίες και άλλες υπηρεσίες σε 10.479 κλήσεις.
Ο Γιώργος Βαλαής, Γενικός Διευθυντής της Interamerican Βοηθείας, επισημαίνει τη διάσταση της ιδιαίτερης κοινωνικής προσφοράς των υπηρεσιών, που ενισχύεται και από την εκτός υποχρεώσεων της εταιρείας συνεργασία της με μη κυβερνητικούς οργανισμούς και τοπικούς φορείς για την κάλυψη σχετικών αναγκών, συμπληρώνοντας: «Η ιδιόκτητη υποδομή και οργάνωση της εταιρείας, μάς παρέχει τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, που σύμφωνα με τις τακτικές μετρήσεις έχουν ως αποτέλεσμα δείκτη ικανοποίησης πελατών 92% στην οδική και 96% στην προσωπική βοήθεια. Οι τομείς βοήθειας απαιτούν σοβαρές επενδύσεις, στις οποίες έχει προχωρήσει η Interamerican για τη δημιουργία στόλου και τη συνεχή εκπαίδευση προσωπικού. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην οδική βοήθεια βαρέων οχημάτων, όπου ο βαθμός δυσκολίας είναι πολύ υψηλός, η εταιρεία διαθέτει ειδικά οχήματα με μέσο χρόνο εξυπηρέτησης του περιστατικού στον οδικό άξονα Πάτρας – Αθήνας – Θεσσαλονίκης τη μια ώρα, ενώ στα απλά περιστατικά ο χρόνος προσέγγισης κυμαίνεται περί τα 20 λεπτά».
Σε επίπεδο παραγωγής ασφαλίστρων η Interamerican κατά το α’ εξάμηνο έγραψε μεικτά ασφάλιστρα 13,1 εκατ. ευρώ στην οδική βοήθεια, εκ των οποίων τα 10,9 εκατ. από τις ενδο-ομιλικές συνέργειες, ενώ στην προσωπική βοήθεια η παραγωγή ήταν 2,1 εκατ. ευρώ.