Η παρατηρούμενη αύξηση των περιστατικών κατά τις ημέρες του Πάσχα στο οδικό δίκτυο, που χρήζουν άμεσης βοήθειας συνεπεία ατυχημάτων ή βλαβών, κινητοποιεί την Interamerican. Συγκεκριμένα, τα στοιχεία καταδεικνύουν μια αύξηση κατά το χρονικό διάστημα από τη Μεγάλη Δευτέρα μέχρι την Κυριακή του Θωμά της τάξεως του 25% στην Οδική Βοήθεια και του 20% στην Προσωπική (Άμεση Ιατρική) Βοήθεια. Για τη φετινή έξοδο του Πάσχα η εταιρεία λαμβάνει μέτρα αυξημένης ετοιμότητας του στόλου οχημάτων και του εξειδικευμένου προσωπικού της και στους δύο τομείς. Οι υπηρεσίες της Interamerican θα βρίσκονται επί ποδός σε 24ωρη βάση κατά τις ημέρες της εξόδου αλλά και της επιστροφής των εκδρομέων, ώστε να ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε ανάγκη βοήθειας. Τόσο η Προσωπική Βοήθεια (ιατρικές συμβουλές – πρώτες βοήθειες και υγειονομική μεταφορά οδικά ή από αέρος – τηλ. γραμμή 1010) όσο και η Οδική Βοήθεια (τηλ. γραμμή 1158) θα είναι στη διάθεση των πελατών της εταιρείας.
Ο Γ. Βαλαής, Γεν. Διευθυντής της Interamerican Βοηθείας επισημαίνει σχετικά: «Έχουμε φροντίσει για τη διασπορά του στόλου Οδικής Βοήθειας και για τη συνεχή επιφυλακή των σταθμών μας στους βασικούς οδικούς άξονες της χώρας προκειμένου να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις κλήσεις, καθώς επίσης και για την ανάληψη κάθε σχετικής διαδικασίας για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας γρήγορα και αποτελεσματικά με το σύστημα Autohelp».
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει συνολικά κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 34.997 περιστατικά με Οδική Βοήθεια, παρέχοντας υπηρεσίες επιτόπου επισκευής, ρυμούλκησης και επαναπατρισμού οχήματος. Περίπου το 1/3 των συμβάντων αφορούσαν σε τροχαία ατυχήματα. Η Interamerican Βοήθειας είναι αδειοδοτημένη για την υποστήριξη κάθε είδους οχήματος (και βαρέων) με βάση τις αυξημένες υποχρεώσεις – προϋποθέσεις του νόμου 3651/2008. Ο Τομέας Προσωπικής Βοήθειας εξυπηρέτησε κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα 7.311 περιστατικά, εκ των οποίων τα 18 αφορούσαν σε διακομιδή από αέρος και τα 887 με ασθενοφόρο όχημα.