Η αποζημιωτική συνέπεια της Interamerican, βασικό κριτήριο αξιοπιστίας της εταιρείας, αποτυπώνεται στα 242,4 εκατ. ευρώ που κατέβαλε σε 261.749 περιπτώσεις κατά το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου του έτους. Η αντικειμενική εκτίμηση των υποχρεώσεων και η γρήγορη διεκπεραίωση των αποζημιώσεων αποτελούν τις κατευθυντήριες γραμμές της αποζημιωτικής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων και δικαιούχων, στο πλαίσιο του εσωτερικού συστήματος δεσμεύσεων των τμημάτων της Interamerican για την εξυπηρέτηση των πελατών, με χρονικό όριο απόδοσης τις τέσσερις εργάσιμες ημέρες. Κατά μέσο όρο, ανά εργάσιμη ημέρα η εταιρεία κατέβαλε 1.530 αποζημιώσεις.
Ειδικότερα, κατά το πρώτο οκτάμηνο η Interamerican πλήρωσε 113,3 εκατ. σε αποζημιώσεις κλάδου ζωής, που έφθασαν τις 49.478. Σημειώθηκαν 7.170 λήξεις συμβολαίων, της τάξεως του 1,2 εκατ. Στον κλάδο υγείας, η εταιρεία πλήρωσε 44 εκατ. σε 122.676 περιπτώσεις. Τα 19,1 εκατ. αφορούσαν σε αποζημιώσεις για νοσοκομειακά και επιδοματικά προγράμματα, ενώ τα 24,9 εκατ. σε προγράμματα και καλύψεις Medisystem. Οι αποζημιώσεις ομαδικών ασφαλίσεων έφθασαν τα 31,1 εκατ. σε σύνολο 50.531 περιπτώσεων.
Στους κλάδους γενικών ασφαλειών (πυρός, αυτοκινήτου, αστικής ευθύνης και λοιπούς), η Interamerican αποζημίωσε με το ποσόν των 54 εκατ. 39.064 περιπτώσεις. Στον κλάδο αυτοκινήτου, όπου η διαδικασία υποστηρίζεται από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού φακέλου ζημιάς, οι καταβολές αποζημιώσεων έφθασαν τα 46,7 εκατ., ενώ για ζημίες ασφαλισμένων κατοικιών και επιχειρήσεων η εταιρεία πλήρωσε 5,5 εκατ. ευρώ.