Σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την αξιοπιστία της ασφαλιστικής βιομηχανίας, με τον πήχη της φερεγγυότητας των εταιρειών να ανεβαίνει με την Οδηγία «Solvency II», η INTERAMERICAN συνεχίζει να τηρεί το πρότυπο πελατοκεντρικής συμπεριφοράς με τη συνέπειά της στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων απέναντι στους ασφαλισμένους της, απλοποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες και βελτιώνοντας την ταχύτητα διεκπεραίωσης των αποζημιώσεων.
Το 2008 η INTERAMERICAN κατέβαλε συνολικά 319,63 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις, ενώ περισσότεροι από 1.360 ασφαλισμένοι της ημερησίως, κατά μέσο όρο, αποζημιώθηκαν ή χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες Βοήθειας (Άμεση Ιατρική και Οδική) της Εταιρείας.
Είναι αξιοσημείωτο ότι από το 2000 έως και το 2008 η INTERAMERICAN έχει καταβάλει στους πελάτες της το ποσό των 2,14 δισ. ευρώ.
Ειδικότερα το 2008, στον κλάδο Ζωής η Εταιρεία σε 55.252 περιπτώσεις κατέβαλε 143,24 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό, 28,83 εκατ. αφορούσαν 10.160 λήξεις συμβολαίων.
Στον τομέα της Υγείας, τον οποίο η INTERAMERICAN έχει αναδιαρθρώσει αναπτύσσοντας με επιτυχία μια στρατηγική προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών αμοιβαίου οφέλους για τον ασφαλισμένο και την Εταιρεία, αποζημιώθηκαν 175.924 περιπτώσεις με το συνολικό ποσό των 76,28 εκατ. ευρώ. Σε καλύψεις νοσοκομειακών προγραμμάτων και επιδομάτων ασθενειών διατέθηκαν 47,12 εκατ., ενώ 29,16 εκατ. αφορούσαν καλύψεις του συστήματος Υγείας Medisystem: επισκέψεις σε συμβεβλημένους ιατρούς του πανελλαδικά ανεπτυγμένου δικτύου, διαγνωστικές εξετάσεις και νοσηλείες σε συμβεβλημένες κλινικές.
Στις Γενικές Ασφάλειες η INTERAMERICAN αποζημίωσε το 2008 61.014 περιπτώσεις με το ποσό των 74,20 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 65,56 εκατ. κάλυψαν ζημίες του κλάδου Αυτοκινήτων. Η Εταιρεία έχει επιτύχει να περιορίσει στο ελάχιστο ποσοστό 2% τις περιπτώσεις που οδηγούνται στα δικαστήρια, όταν ο μέσος όρος της αγοράς κυμαίνεται μεταξύ 6-8%.
Στον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων, στον οποίο η INTERAMERICAN παρουσίασε ιδιαίτερη ανάπτυξη το 2008, σε 61.180 περιπτώσεις κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους 25,91 εκατ. ευρώ για συμβόλαια Ζωής, Ζημιών και Medisystem (υγείας) και Συνταξιοδοτικά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου INTERAMERICAN Γιώργος Κώτσαλος, αναφερόμενος στις αποζημιώσεις, δήλωσε: «Η εστίαση στον πελάτη αποτελεί σταθερή στρατηγική προτεραιότητά μας και επιδιώκουμε, μέσα από συνεχείς βελτιώσεις των διαδικασιών και του επαγγελματισμού μας, τη μεγιστοποίηση της αξίας που αποδίδουμε σε αυτόν. Η σωστή και γρήγορη αποζημίωση είναι η απολύτως αναγκαία επιβεβαίωση της ασφάλειας που παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας και επιβραβεύεται από την εμπιστοσύνη τους στην Εταιρεία μας. Την περασμένη χρονιά 200 χιλιάδες νέοι πελάτες προστέθηκαν στο πελατολόγιο της INTERAMERICAN».