Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, ο Γιώργος Μαυρέλης, νέος Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών του Ομίλου Interamerican και επί μία εξαετία Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Marketing, μιλά για τον εκσυγχρονισμό της Εταιρείας, στη διαδικασία του οποίου έπαιξε και ο ίδιος ηγετικό ρόλο:
Ερώτ.: Tο anytime.gr της Interamerican έχει γράψει ιστορία και έχει φέρει μια μεγάλη αναστάτωση στην ασφαλιστική αγορά… Πείτε μας πώς ξεκίνησε αυτή η ενέργεια, πού χρειάστηκε περίσσευμα τόλμης;
Αν μελετήσουμε τις αγορές σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες στις οποίες η ασφαλιστική βιομηχανία κατέχει ιδιαίτερα σημαντική θέση και η ασφαλιστική συνείδηση του πληθυσμού είναι αναπτυγμένη, θα παρατηρήσουμε την ύπαρξη και τη λειτουργία αρκετών παράλληλων Δικτύων Διανομής.Τα Δίκτυα Ασφαλιστικών Συμβούλων απαρτίζονται κυρίως από επαγγελματίες Financial Planners, οι οποίοι προσφέρουν σύνθετα και εξειδικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά και υψηλού επιπέδου ασφαλιστικές υπηρεσίες στους πελάτες τους. Οι συνέργειες ασφαλιστικών εταιρειών και τραπεζικών ιδρυμάτων έχουν δημιουργήσει το Δίκτυο Bankassurance, μέσω του οποίου προωθούνται ασφαλιστικά προγράμματα σε διάφορους τομείς, προσαρμοσμένα στις εκάστοτε ανάγκες του πελατολογίου των τραπεζών, ενώ όσον αφορά στα Δίκτυα Μεσιτών και ανεξάρτητων Συνεργατών, αυτά έχουν τη δική τους πολύ σημαντική θέση στην αγορά. Ανάλογη κατάσταση διαμορφώνεται, με πρωτοπόρο την Interamerican, σταδιακά και στη χώρα μας. Επισημαίνω ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να αντιληφθούν τις σημερινές αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, ο οποίος είναι περισσότερο από ποτέ ενημερωμένος, ευαίσθητος, επιλεκτικός, «κινητικός» και λιγότερο πιστός στις εταιρείες. Αυτός ο νέος κόσμος πλέον ενημερώνεται, αγοράζει, συνομιλεί, ακόμα και «επαναστατεί» μέσω του διαδικτύου και η ασφαλιστική αγορά οφείλει να έχει θέση και εκεί, προσφέροντας απλά και σύγχρονα προϊόντα. Αυτό συμβαίνει παντού, σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το Δίκτυο των Πρακτόρων με τους οποίους συνεργάζεστε, δεν αντέδρασε για τον άμεσο ανταγωνισμό του Anytime;
Οτιδήποτε καινούργιο δημιουργεί ερωτήσεις, σκέψεις, ενστάσεις και προβληματισμό. Η Interamerican με πλήρη διαφάνεια και ειλικρίνεια, από την πρώτη στιγμή, εξήγησε σε όλους τους συνεργάτες της τη στρατηγική της για ανάπτυξη όλων των καναλιών διανομής των προϊόντων της. Η στρατηγική αυτή εκφράζει μια απόλυτα πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς επιθυμία μας είναι τελικά η διευκόλυνση του πελάτη στην επαφή του με την Εταιρεία. Επιπλέον, η Interamerican έδωσε σε όλους τους συνεργαζόμενους Πράκτορες και Μεσίτες τη δυνατότητα να διαθέτουν και οι ίδιοι το αντίστοιχο πρόγραμμα του Anytime στους δικούς τους πελάτες. Σήμερα, μετά από ενάμισι περίπου χρόνο λειτουργίας, το Anytime δεν αποτελεί κύριο θέμα συζήτησης με τους συνεργάτες μας, οι οποίοι έχουν αποδεχθεί αυτή την αναπόφευκτη πραγματικότητα, ενώ παράλληλα έχει αυξηθεί η παραγωγή τους για την Εταιρεία μας.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, τεύχος 12, Σεπτέμβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο asfalistikomarketing.gr και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών του περιοδικού. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε 210 9578130-2 ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.asfalistikomarketing.gr
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ. ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 6% Ο ΑΣΦΑΛΕΙΟΜΕΣΙΤΗΣ ΕΩΣ 15% Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ, Π.Χ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΜΙΚΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 200,00 ΕΥΡΩ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ 30,00 ΕΥΡΩ , ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΟΡΟ 25% ΜΕΝΟΥΝ 22,50 ΕΥΡΩ ( ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ; )
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΜΑΣ , ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ , ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ,
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ , ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ , ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ
ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΝΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ
ΛΟΓΩ ΣΟΒΑΡΗΣ ΖΗΜΙΑΣ , ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Ή ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ , ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ
ΠΡΑΞΕΩΝ , ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΡΤΩΝ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ , ΠΟΛΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΈΚΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΔΙΟΤΙ ΔΑΠΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ , ΡRIDER , ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΙΔΗ ΧΑΡΤΙ , ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ , ΜΕΛΑΝΙ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ , ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ , ΕΞΟΔΑ INTERNET , ΕΝΟΙΚΙΑ , KOINOXΡΗΣΤΑ , ΕΞΟΔΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ο.Α.Ε.Ε. , ΑΜΟΙΒΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.
ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ
ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ
ΑΣΦ ΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.. ………..ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ SERVICE ……,
ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΪΟΝ ΕΧΕΙ SERVICE ΤΟ ΟΠΟΙΟ.. .………ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ INTERNET
ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΜΙΣΘΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ !!!
ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Ἡ πολλή διαμεσολάβησις προκαλεῖ πολλή γραφειοκρατία κι αὐτή μέ τήν σειρά της ἀδιαφάνεια καί στρέβλωσι.
Ἡ αὐτοματοποίησις τῶν συναλλαγῶν πού κρατᾷ διαφανή τήν σχέσι τῶν ἐμπλεκομένων εἶναι καί θεμιτή καί ἀναπόφευκτη στήν ἀγορά πού ἐπικαλεῖται δημοκρατική δομή.
Ὁ παλιός ρόλος τοῦ ασφαλιστη-πωλητή ἔχει καιρό τώρα μετασχηματιστεῖ σέ ρόλο συμβούλου μέ ἀποδείξεις, ἀκριβῶς ὅπως ὁ δικηγόρος ἔχει μετατραπεῖ σέ νομικό σύμβουλο ἐπειδή ὁ πελάτης τείνει στόν πόλίτη.
Τά ἐπαγγέλματα καί οἱ ἐπαγγελματίες πού ἐπικεντρώνονται στήν ἀστική εὐθύνη πού ἀπορρέει ἀπό τήν ἄσκησί τους εἶναι πάντα ἀπαραίτητα στήν ἀγορά ἀκριβῶς ἐπειδή ἡ ἀγορά χρειάζεται τήν ποιότητα ὡς ἄλλοθι,προκειμένου νά μήν ἀπολογεῖται γιά τά κέρδη της.