Για να μπορέσεις να δώσεις σωστή αποζημίωση… για να μπορέσεις να αισθανθείς την πραγματική ανάγκη του ασφαλισμένου σου την ώρα που εκείνος σε χρειάζεται και όχι σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου και τους χρόνους του γραφείου σου… θα πρέπει να “πιάσεις το σφυγμό του”. Να προβληματιστείς μαζί του, να μπεις στη θέση του.
του Νίκου Μωράκη
Για τον Ερρίκο Μοάτσο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της AXA Ελλάδος, η Ασφαλιστική κάλυψη δεν απευθύνεται σε πελάτες. Απευθύνεται σε ανθρώπους. Η ασφαλιστική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να καλύψει τη ζημιά αλλά να πάρει τον έλεγχο της κατάστασης τη στιγμή που ο άνθρωπος την έχει ανάγκη. Ο Ασφαλιστικός κλάδος πρέπει να γίνει περισσότερο ευέλικτος. Να βγει από το στενό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται όλα αυτά τα χρόνια και να υιοθετήσει ένα νέο ρόλο. Να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία για τον ασφαλισμένο και να ξανασυστηθεί στο κοινό του.
Διαβάστε επίσης: Οι 5 αισθήσεις του Επαγγελματία Ασφαλιστή της AXA
Και ναι, μπορεί να “παίζουμε με τις λέξεις” αλλά οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Η οπτική γωνία από την οποία ο καθένας έχει επιλέξει να χειριστεί ένα θέμα και που εντέλει θα τον κρίνει για τις επιλογές του.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια Ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να διαλέξει:
- Να αποζημιώσει έναν πελάτη τη στιγμή της ζημιάς. Σωστή και τυπική προσέγγιση.
- Να βοηθήσει έναν άνθρωπο με όλα της τα εργαλεία τη στιγμή που εκείνος την έχει ανάγκη. Να ασχοληθεί πέρα από τις νομικές της υποχρεώσεις προκειμένου να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή υπηρεσία στον Ασφαλισμένο της
Η AXA Ασφαλιστική έχει επιλέξει να βρίσκεται στη δεύτερη κατηγορία. Να επενδύει σε υποδομές και υπηρεσίες προκειμένου να εκπαιδεύσει το ασφαλισμένο κοινό της σε θέματα πρόληψης και ταυτόχρονα να αναλαμβάνει τη στιγμή που ο ασφαλισμένος την έχει ανάγκη με χρήση της τεχνογνωσίας της και του όγκου της.
Συγκεκριμένα η Εταιρεία μεταλλάσσει την προσέγγισή της στους τέσσερις βασικούς κλάδους (Υγεία, Κατοικία, Αυτοκίνητο και Επιχείρηση) καθώς:
Στην υγεία
- check in στα νοσοκομεία με την επίδειξη κάρτας με σκοπό ο ασφαλισμένος να μη χρειαστεί να ασχοληθεί καθόλου με έξοδα και διαδικαστικά
- “περιοδικό check up” το οποίο θα λειτουργεί προληπτικά επιβραβεύοντας τον ασφαλισμένο με έκπτωση στο συμβόλαιό του αν κάνει χρήση – η Εταιρεία θα δίνει την έκπτωση χωρίς να δει τα αποτελέσματα του check up
Στο Αυτοκίνητο
- AXA Drive Academy: πρόγραμμα εκμάθησης ασφαλούς οδήγησης που στοχεύει στην πρόληψη
- ΑΧΑ Drive 2: Σύστημα που παρακολουθεί και βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά του σφαλισμένου
- Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο: ο οδηγός πληρώνει ασφάλιστρα ανάλογα τα χιλιόμετρα που διανύει
Στην Κατοικία
- Αυτόματη προκαταβολή: Αυτόματη κατάθεση προκαταβολής ως άμεση βοήθεια μέσα στα πρώτα 24ωρα
- Πραγματογνωμοσύνη από απόσταση: Σε συνεργασία με εξουσιοδοτημένο συνεργείο γίνεται εκτίμηση της ζημιάς μέσα από βίντεο κλήση
- Επισκευή με εγγύηση: Σε περίπτωση που συμφωνήσει ο ασφαλισμένος η εταιρεία αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επισκευής της ζημιάς δίνοντας και διετή εγγύηση
- Connected Homes: Δυνατότητα ο Ασφαλισμένος να μπορεί μέσω εφαρμογής στο κινητό του να έχει έλεγχο και εικόνα του σπιτιού του σε περίπτωση που συμβεί ατύχημα
Στην Επιχείρηση
- Σύμβουλος κινδύνων: Μέσω της εφαρμογής Risk Analysis tool ή μέσω επαφής με εκπρόσωπο της εταιρείας