Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Φίλων Καρκινοπαθών Παιδιών “Στοργή” επισκέφθηκαν πρόσφατα τα γραφεία της περιφερειακής διεύθυνσης πωλήσεων Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας της Interamerican στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, όπου η εταιρεία τούς παρέδωσε ένα ασθενοφόρο όχημα για τις ανάγκες του ξενώνα που δημιουργεί ο Σύλλογος. (Φωτό: Τα μέλη του Δ.Σ. της «Στοργής» με ανθρώπους της Interamerican στα γραφεία διοίκησης της εταιρείας στη Θέρμη). Εκ μέρους της Interamerican παρευρέθηκε το σύνολο του διοικητικού προσωπικού και των συνεργατών πωλήσεων της εταιρείας, αποδίδοντας την κοινωνική διάσταση της πρωτοβουλίας. Τα στελέχη Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Τάσος Παπαδόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής Πωλήσεων, τόνισαν τη σταθερή κατεύθυνση της εταιρείας προς την υποστήριξη οργανισμών με ιδιαίτερη προσφορά στην κοινωνία, όπως η “Στοργή”, επισημαίνοντας την εστίαση του ενδιαφέροντος της Interamerican στον τομέα της υγείας ειδικότερα για τα παιδιά.
Η κ. Τίμη Μπακατσέλου, πρόεδρος του Δ.Σ. της “Στοργής”, υπογράμμισε την ηθική και χρηστική σημασία της δωρεάς και παρουσίασε το έργο του Συλλόγου, ο οποίος μετά την ολοκλήρωση του Αιματολογικού Κέντρου 58 κλινών και μονάδας μεταμόσχευσης μυελού των οστών στο νοσοκομείο Γ. Παπανικολάου -Κέντρου μοναδικού στη ΝΑ. Ευρώπη- προχωρεί στην κατασκευή ενός ξενώνα για τη φιλοξενία παιδιών που ασθενούν και των συνοδών τους, όταν έρχονται για θεραπεία από περιοχές εκτός Θεσσαλονίκης. Η ενέργεια αυτή της Interamerican εγγράφεται στο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης “Πράξεις Ζωής”, το οποίο είναι ενσωματωμένο στη συνολική στρατηγική της εταιρείας συμπληρώνοντας την ασφαλιστική δραστηριότητά της, σύμφωνα με τους σύγχρονους όρους επιχειρηματικής υπευθυνότητας.
Πολύ καλή ενέργεια και μακάρι να έγινε απο ειλικρινές ενδιαφέρον.
Επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου.Εταιρία που απολύει καρκινοπαθή ,δεν μπορεί να να έχει τέτοιου είδους ευαισθησίες.
Θα έλεγα ότι πρόκειται για έμμεση διαφήμιση;
Δεν θα μπορούσα όμως να μην δώ κριτικά τον επιχειρηματικό θεσμό της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Υπάρχει ο αντίλογος που αναφέρει ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι ουσιαστικά ένα νέο εργαλείο προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων. Θεωρείται και ως μια τεχνική με την οποία οι επιχειρήσεις προβάλλουν ένα «κοινωνικό» προφίλ ενώ στην πραγματικότητα ο στόχος τους είναι το κέρδος. Έτσι λοιπόν, ιδιαίτερα για της μεγάλες επιχειρήσεις οι πολιτικές στήριξης του προσωπικού, μπορεί απλά να έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της παραγωγικότητας τους και οι χορηγίες την μείωση των φορολογικών εισφορών.