Η Interamerican, με ιδιαίτερη προσήλωση στις ανάγκες εξυπηρέτησης των Ασφαλισμένων της τα τελευταία χρόνια, εστιάζει στη βελτίωση της Επικοινωνίας μαζί τους με έμφαση στα Διαδραστικά ηλεκτρονικά μέσα.
Στο πλαίσιο αυτό από τις 27 Οκτωβρίου έχει θέσει σε λειτουργία τη νέα υπηρεσία «my interamerican» στο εταιρικό website (www.interamerican.gr), μέσω της οποίας κάθε Πελάτης της Εταιρείας μπορεί να παρακολουθεί το προσωπικό του χαρτοφυλάκιο on-line. Ο Ασφαλισμένος έχει πρόσβαση στις καλύψεις όλων των συμβολαίων του στην Interamerican, στην τρέχουσα αξία του χαρτοφυλακίου του σε Αμοιβαία Κεφάλαια της Εταιρείας, ενώ μέσω της υπηρεσίας «my Interamerican» μπορεί να εξοφλεί και τα Ασφάλιστρά του εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια, έχοντας εικόνα και των πιο πρόσφατων πληρωμών του. Εναλλακτικά, κάθε ασφαλισμένος στην Interamerican μπορεί να εξοφλεί τα Ασφάλιστρά του και μέσω της on-line υπηρεσίας easy-pay (www.easypay.gr).
Παράλληλα, η Διεύθυνση Ομαδικών Ασφαλίσεων της Interamerican για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Επιχειρήσεων που είναι πελάτες της Εταιρείας με ομαδικά Ασφάλιστρα δημιούργησε ένα νέο e-mail αποκλειστικής χρήσης (groupdivision@interamerican.gr), μέσω του οποίου η Εταιρεία μπορεί να δέχεται από τις Εταιρείες-πελάτες και να απαντάει σε προτάσεις, υποδείξεις, ερωτήματα, παράπονα κ.λπ.
Λήξει του συμβολαίου ζωής στις 06/06/11. Αρχικά με ενημέρωσαν ότι σε 15 ημέρες θα εκδωθεί η επιταγή και εν συνεχεία η υπάλληλος σας θα μου την έστελνε μέσω ταχυδρομείου στη Λήμνο όπου κατοικώ. Μετά από αλλεπάληλα τηλέφωνα με ενημέρωσε ότι η επιταγή κάπου στο δρόμο…χάθηκε.Ζήτησε όπως με ενημέρωσε επανέκδοση νέας επιταγής κατόπιν τηλ.επικοινωνίας 24/6/11.Δεν έχω λάβει καμία επιταγή, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από την υπάλληλό σας.