O πρώτος Απολογισμός Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Interamerican συμπεριλήφθηκε από το Global Reporting Initiative (GRI) στη short list των 11 συνολικά Απολογισμών ΕΚΕ από την Ελλάδα που προκρίθηκαν ως οι καλύτεροι ως προς το πρότυπο αναφοράς GRI. O Απολογισμός της Εταιρείας περνάει στη δεύτερη φάση αξιολόγησης, κατά την οποία θα επιλεγούν οι 6 ελληνικοί Απολογισμοί που θα βραβευτούν με τα Readers’ Choise Awards 2010 του GRI, τον προσεχή Μάιο στο Άμστερνταμ.
Ανεξάρτητα από τις πιθανότητες μιας τέτοιας διάκρισης, είναι πολύ σημαντική επιτυχία για την Interamerican το ότι ο πρώτος Απολογισμός της αξιολογήθηκε από το Global Reporting Initiative σε αυτό το επίπεδο επίδοσης, στο οποίο περιλαμβάνονται ακόμη μόλις 10 ελληνικοί Απολογισμοί και συνολικά 105 Απολογισμοί επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο (από 13 διαφορετικές χώρες). Το Global Reporting Initiative (GRI) είναι διεθνής οργανισμός ο οποίος έχει αναπτύξει ένα πλαίσιο δεικτών αειφορίας, με στόχο να χρησιμοποιείται ως πρότυπο για τη σύνταξη Απολογισμών ΕΚΕ. Το πλαίσιο δεικτών κατά GRI περιλαμβάνει τις οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιδόσεις των επιχειρήσεων.
Αυτή η διάκριση θα πρέπει να κάνει την Interamerican πολύ πιο προσεκτική στο είδος της Ποιότητας των Επενδυτικών Συμβολαίων που προσφέρει στην Αγορά όπως και στην Ποιότητα τους είδους της Πωλήσεων που χρησιμοποιεί το Δίκτυό της όταν παρακινείται έντονα και πιεστικά να αυξήσει τις Πωλήσεις του. Θέλουμε η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της Interamerican, ως πρωτοπόρα στις ενέργειες ΕΚΕ που προωθεί, να γίνει το παράδειγμα στην Ελληνική Αγορά για να βοηθήσει στη γρήγορη αναβάθμιση της εικόνας του Κλάδου, που έχει κατακρημνιστεί από τις απίστευτες απατεωνιές άλλων Επιχειρηματιών. Όπως δήλωσε η Υπουργός Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης Άννα Διαμαντοπούλου στο επίσημο δείπνο της Γενικής Συνέλευσης του Δικτύου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που έγινε χθες στο Μέγαρο Παύλου Μελά της ΕΤΕ, οι Εταιρείες που θέλουν να δείξουν το Κοινωνικό τους Πρόσωπο θα πρέπει πάνω απ’ όλα να λειτουργούν άψογα και νόμιμα, σύμφωνα με όλους τους κανόνες της Επιχειρηματικής Δραστηριότητας, βάζοντας πάνω απ’ όλα το Συμφέρον των Πελατών τους.
Θέλουμε να δούμε από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες και τα πρώτα Βραβεία των Δικτύων που να βραβεύουν τις «Ποιοτικές Πώλησεις & Εξυπηρετήσεις Πελατών» από τους Μεσαίους και Χαμηλότερους Ασφαλιστές, που διατηρούν υψηλά ποσοστά Διατηρησιμότητας και όχι μόνο της Ποσοτικής Παραγωγής!
Είναι και αυτή μία από τις βασικές υποχρεώσεις των Υπευθύνων Επικοινωνίας των Εταιρειών, να προσέχουν τους Εργαζόμενους και τους Διαμεσολαβητές που βρίσκονται κάτω από τη… μύτη τους, να μην τους παρακάμπτουν, προσέχοντας μόνο την εικόνα που προσπαθούν να προβάλλουν στο ευρύτερο κοινό. Να τους αντιμετωπίζουν και να τους φροντίζουν «Ως Ανθρώπους, ως Αγωνιστές, και ως Πρωτοπόρους», αυτούς και τις Οικογένειές τους, και να μην τους βλέπουν απλά ως «Το Agency System»!
Από εκεί αρχίζει η ΕΚΕ των Ασφαλιστικών Εταιρειών και από εκεί θα αρχίσει η πραγματική Εξυγίανση του Κλάδου.
Υπενθυμίζουμε: Ο Θεσμός της Ασφάλισης δε χρειάζεται καμία Ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η «Υπηρεσία της Ασφάλισης» όταν προσφέρεται «Έντιμα και Ειλικρινά» είναι η Καλύτερη Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στον Κόσμο!