Μία από τις νεοφυείς εταιρείες στην ασφάλιση που παρακολουθεί η διεθνής ασφαλιστική αγορά είναι και η αμερικανική Marble.
H εταιρεία ιδρύθηκε στα τέλη του 2019 με στόχο να δημιουργήσει μία πλατφόρμα με ένα σύστημα ανταμοιβής για πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών θέλοντας, όπως αναφέρουν οι ιδρυτές να αντιστρέψουν το γεγονός ότι οι ασφαλιστικοί φορείς ξοδεύουν ένα τεράστιο ποσό κάθε χρόνο – δισεκατομμύρια δολάρια – για την απόκτηση νέων πελατών, αλλά συγκριτικά, δεν ξοδεύουν σχεδόν τίποτα ανταμείβοντας τους υπάρχοντες πελάτες τους.
Όπως αναφέρεται “η Marble είναι η μόνη πλατφόρμα που ανταμείβει τους ασφαλισμένους για αυτό που ήδη κάνουν: τη διαχείριση της ασφάλισής τους κάθε μήνα. Τα μέλη της Marble καλούνται να προβούν σε απλές ενέργειες που εξοικονομούν χρήματα και ξεκλειδώνουν προσαρμοσμένες προσφορές”.
“Πληρώνετε ασφάλιστρα και αυτό είναι λίγο πολύ. Χωρίς επιστροφή μετρητών, χωρίς πρόγραμμα επιβράβευσης, τίποτα. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν το τρέχον σύστημα ως μια μικρή ταλαιπωρία” εξηγεί , ο Stuart Winchester, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Marble, που βρήκε σε αυτό το πεδίο την ευκαιρία να ανατρέψει την online ασφαλιστική εμπειρία του πελάτη.
«Είδα ότι δεν υπήρχε κεντρική ασφαλιστική πλατφόρμα για το αμερικανικό νοικοκυριό. Δεν υπήρχε τίποτα σαν τραπεζικός λογαριασμός για ασφάλιση που συγκέντρωνε ολόκληρο τον ασφαλιστικό σας φάκελο σε ένα μέρος. Επιπλέον, δεν υπήρχε η έννοια της απόκτησης ανταμοιβών που να ισοδυναμούν με μια πιστωτική κάρτα ή μια τράπεζα», λέει ο Winchester. «Αντίθετα, έχετε πολλές εταιρείες να ξοδεύουν όλα τους τα χρήματα σε τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έτσι, πάντα με ενδιέφερε αυτή η ιδέα να τραβήξω όλη την ασφάλισή σας σε ένα μέρος όπου ο καταναλωτής θα έχει τον έλεγχο».