Νέο λογότυπο λάνσαρε η direct Ασφαλιστική εταιρεία anytime. Η εν λόγω αλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής marketing της εταιρείας.
H anytime είναι εταιρεία διαδικτυακών ασφαλίσεων της Interamerican που ιδρύθηκε το 2009. Εξυπηρετεί περίπου 350.000 ασφαλισμένους και έχει διατηρησιμότητα πελατολογίου 91%.
Αποτελεί εταιρεία που συμβαδίζει με τον σύγχρονο καταναλωτή και τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στην ασφάλιση. Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της “στην Anytime οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν με περισσότερη αισιοδοξία, ενέργεια και χαρά την καθημερινότητά τους. Με δρόμους χωρίς ατυχήματα, επιβράβευση των καλών οδηγών, ασφαλή αλλά και έξυπνα σπίτια, καλή υγεία και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών για καλύτερη ζωή κάθε στιγμή”.