Η αρχή έγινε. Η Interamerican, η ασφαλιστική εταιρεία που στο παρελθόν είχε στοχοποιηθεί για τις επιλογές της – κυρίως λόγω των πρωτοβουλιών της σε θέματα αξιοποίησης εναλλακτικών δικτύων πωλήσεων – έκανε “restart” και με οδηγό πλέον τον επί χρόνια Εμπορικό Διευθυντή της, Γιάννη Καντώρο, ανακοίνωσε και επίσημα τη μεταστροφή της σε μια εταιρεία “πρότυπο” τόσο σε θέματα διαμεσολάβησης όσο και σε θέματα αξιοποίησης της τεχνολογίας.
του Νίκου Μωράκη
Οι αλλαγές πολλές και σε όλα τα επίπεδα. Μεγαλύτερη και βασικότερη η επανατοποθέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο κέντρο των αποφάσεών της. “Ο ρόλος της διαμεσολάβησης έχει κεντρικό σκοπό στα σχέδια της Εταιρείας για το μέλλον” δήλωσε ο Γιάννης Καντώρος από το βήμα της εκδήλωσης στην παρθενική του ομιλία ως νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican συμπληρώνοντας ότι εταιρείες όπως η δική του έχουν χρέος να πρωταγωνιστήσουν στις εξελίξεις της αγοράς παρακολουθώντας τα τεκταινόμενα σε διεθνές επίπεδο προκειμένου να μεγαλουργήσουν.
Δείτε στιγμιότυπα από το Συνέδριο Πωλήσεων της Interamerican 2017
Ο κ. Καντώρος δεν παρέλειψε να σχολιάσει επίσης και τις εξελίξεις στην τοπική Ασφαλιστική αγορά κάνοντας λόγο για τις επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, όπως αυτή για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής αναγνωρίζοντας πως οι αλλαγές θα είναι πολλές και σε σύντομο χρονικό διάστημα αναβαθμίζοντας την αγορά.
Θετική εντύπωση προκάλεσε όμως και η παρουσία του Προέδρου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) & Διευθύνοντα Συμβούλου της MetLife Δημήτρη Μαζαράκη, ο οποίος σε μια κίνηση ενότητας και υγιούς ανταγωνισμού χαιρέτησε τις εργασίες του Συνεδρίου αναγνωρίζοντας μάλιστα τη συμβολή της Interamerican στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
Ο κ. Μαζαράκης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι όλα αυτά που έκανε η αγορά με επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια όχι μόνο δεν είναι αρκετά για να μεγαλουργήσει σήμερα αλλά δεν είναι αρκετά ούτε για να την συντηρήσει. Ότι προκειμένου να επιβιώσουμε και να εξελιχθούμε πρέπει να υιοθετήσουμε την ιδέα του εκσυγχρονισμού – όπως κάνει η Interamerican – και πως αναλφάβητος την σήμερον ημέρα δεν είναι αυτός που δεν ξέρει να διαβάζει αλλά αυτός που δεν έχει μάθει να αγκαλιάζει την αλλαγή. Ο κ. Μαζαράκης δήλωσε μεταξύ άλλων:
“Η πρώτη μου επαφή με τον Ασφαλιστικό Κλάδο ήταν με την Interamerican. Μου είχαν κάνει εντύπωση τότε οι μεγάλες πινακίδες στην Εθνική οδό με το μότο “Interamerican: Μεγάλη & Σίγουρη” και όταν γύρισα από τις σπουδές μου στο εξωτερικό κάτι φίλοι μου είχαν προτείνει να δουλέψω εκεί. Τελικά όμως με κέρδισε η Alico και κατέληξα Γενικός Διευθυντής”.
Κεντρικό μήνυμα της εκδήλωσης: “Σύμβουλος: Η δική σου εποχή!”
Άκρως ενδιαφέρουσα ήταν όμως και η ομιλία του νέου Εμπορικού Διευθυντή της Εταιρείας Τάσου Ηλιακόπουλου ο οποίος έχοντας συναντηθεί με όλο το δίκτυο της Εταιρείας – αυτούς τους λίγους μήνες στη νέα του θέση – δήλωσε πως φέτος ξεκινάει μια νέα εποχή για τα δίκτυα πωλήσεων. Τι έχει σκοπό να αλλάξει η νέα διοίκηση σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο:
- Η Εταιρεία θα “φύγει” από τα τυποποιημένα προϊόντα και θα υιοθετήσει εξατομικευμένες λύσεις όπως το by the mile με σκοπό ο σύμβουλος να έχει περισσότερες επιλογές να δώσει στον πελάτη.
- Υπηρεσίες. Τα προϊόντα του μέλλοντος θα είναι συνδεδεμένα με υπηρεσίες προς τον πελάτη. Σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο όπως ένα smartphone βάσει έρευνας χρησιμοποιείται μόνο 9% για τηλεφωνικές κλήσεις & 91% για λοιπές χρήσεις (social media, e-mail, games κ.λπ.) έτσι και τα ασφαλιστικά προϊοντα πρέπει να εμπλουτιστούν με υπηρεσίες χρήσιμες προς τον πελάτη προκειμένου να αυξήσουν την επιρροή τους σε αυτούς. “Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα στο οποίο ο πελάτης θα είναι μέρος του” δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
- Άνοιγμα σε νέες αγορές όπως τις τουριστικές μονάδες και τις αγροτικές μονάδες.
- Αλλαγές στα προγράμματα υγείας της Εταιρείας. Για παράδειγμα μηδενισμός της συμμετοχής του ασφαλισμένου στο optimum πακέτο από το 20% που ήταν στο παρελθόν.
- Απελευθέρωση του χρόνου των συνεργατών της Εταιρείας. Δημιουργία δυνατότητας παρακολούθησης μέσω του ask me της πορείας αποζημίωσης των πελατών, όπως και real time ενημέρωση του ασφαλιστή τη στιγμή που καταβάλλεται η αποζημίωση.
- Εκπαίδευση. Η εκπαίδευση θα έχει μορφή ετήσιου προγραμματισμού και θα περιλαμβάνει εκτός από σφαιρικές γνώσεις και έμφαση στις πωλήσεις, τη χρήση ψηφιακών μέσων όπως επίσης και επιχειρηματικές δεξιότητες, δημιουργία business plan, ενημέρωση σε φορολογικά θέματα και στοχοθεσία.
- Αξιοποίηση του marketing προκειμένου να ενισχυθούν πελατολόγια κυρίως μέσω ψηφιακών μέσων και social media και δημιουργία νέων “εργαλείων” υποστήριξης των πωλήσεων όπως videos, νέο εταιρικό site με στόχο τη δημιουργία νέων υποψήφιων πελατών.
Ο κ. Ηλιακόπουλος έκλεισε την παρουσίασή του για τις αλλαγές που θα έρθουν στην Interamerican αφήνοντας για το τέλος ίσως την πιο ουσιαστική και μεγάλης σημασίας πρωτοβουλία της Εταιρείας, τη δημιουργία δηλαδή του Πρώτου Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης για Δίκτυα Πωλήσεων!
Η Εταιρεία θέλει να δημιουργήσει σύμφωνα με τον Εμπορικό Διευθυντή ένα ΤΕΑ αποκλειστικά για τους συνεργάτες της Interamerican με 100% φορολογική έκπτωση των εισφορών και 100% φορολογική απαλλαγή των εφάπαξ παροχών στη συνταξιοδότηση. Ένα μοντέλο παρόμοιο με το πολύ πετυχημένο μοντέλο ΤΕΑ που είχε δημιουργήσει η Εταιρεία στο παρελθόν για τους υπαλλήλους με ενεργητικό 15 εκατ. ευρώ και σωρευτική απόδοση από τον Ιούλιο του 2013 μέχρι τον Μάιο του 2017 20%.
Τάσος Ηλιακόπουλος: Το ταξίδι που ξεκινάει μαζί σας θέλουμε να αποτελείται από επικοινωνία, όραμα/όνειρο και τρέλα.
Τις ομιλίες των στελεχών της Εταιρείας πλαισίωσαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και αυτές καταξιωμένων ομιλητών όπως της Φαίης Βήλου, Business Development Manager στην Ernest & Young με θέμα: “Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος του Μέλλοντος“, του Δημήτρη Μαύρου, Διεθύνοντα Συμβούλου της MRB με θέμα “Ο Πελάτης του Σήμερα” αλλά και του Ολυμπιονίκη στην κολύμβηση Σπύρου Γιαννιώτη με θέμα “Η Επιτυχία είναι Συνήθεια“.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις καθιερωμένες βραβεύσεις των δικτύων πωλήσεων της Εταιρείας – αποκλειστικού και ανεξάρτητων συνεργατών – ενώ παρών στην εκδήλωση έδωσαν και τα νέα μέλη στην οικογένεια της Interamerican αυτά των γραφείων πωλήσεων του Γιάννη Γκαβογιάννη και της Αθηνάς Πεφανίου.