Τα στοιχεία που δημοσιεύουμε προέρχονται από δύο διαφορετικές Εταιρείες που ασχολούνται μόνο με το αυτοκίνητο. Όταν και οι δύο Εταιρείες αποφάσισαν να περιορίζουν την Πίστωση που παραχωρούσαν στους Πράκτορές τους, από τρίμηνο σε δίμηνο, φυσικά, δήλωσαν και οι δύο… έχασαν από έναν αριθμό Πρακτόρων που δεν το δέχτηκε και οι οποίοι απευθύνθηκαν σε ορισμένες γνωστές Εταιρείες που συνεχίζουν να δέχονται το πινάκιο του τριμήνου. Οι υπόλοιποι που το δέχτηκαν δημιούργησαν την εξής εικόνα. Από τους 100, λιγότερο από τους μισούς, διέθεταν ακίνητη περιουσία την οποία δέχτηκαν να υποθηκεύσουν για τη διαφορά που εκκρεμούσε και να τη ρυθμίσουν σε δόσεις. Οι υπόλοιποι, δέχτηκαν τη ρύθμιση, χωρίς βέβαια, καμία εξασφάλιση για την Εταιρεία. Το αποτέλεσμα μετά από τρεις μήνες ήταν και για τις δύο Εταιρείες πολύ απογοητευτικό! Μόνο 3 στους δέκα στη μια Εταιρεία πλήρωναν τις δόσεις των ρυθμίσεων, και 4 στους δέκα, στην άλλη Εταιρεία με την πλειοψηφία να ανήκει σε αυτούς που είχαν υποθηκεύσει κάποιο ακίνητο! Ο λόγος δεν είναι μόνο η αδυναμία του Πράκτορα να αντεπεξέλθει, όσο η αδυναμία του να εισπράξει τα ασφάλιστρα από τους πελάτες του! Σύμφωνα με τη δήλωση ενός από τους δύο CEO, συμβαίνει το εξής: Το 40% των Πρακτόρων δυσκολεύεται να εισπράξει και το 60% τα “έφαγε”… Διαβάστε παρακάτω. Θα εκπλαγείτε!
Πού θα καταλήξει η Αγορά του Αυτοκινήτου και σε πόσο χρονικό διάστημα, είναι κάτι που κανένας δεν μπορεί να προβλέψει. Από τη μία πλευρά, ορισμένες Τράπεζες άρχισαν να κυνηγάνε τις Ασφάλειες Αυτοκινήτων, σε όποιον μπαίνει στο Κατάστημα, από την άλλη, οι περισσότερες Εταιρείες ετοιμάζονται για τις απευθείας Ασφαλίσεις μέσω του Διαδικτύου, που δεν είναι τόσο απλές και εύκολες όσο νομίζουν μερικοί! Η Interamerican, πέρα από τα εκατομμύρια που έχει επενδύσει στην τηλεόραση, συντηρεί και ένα πανάκριβο τμήμα Μηχανογράφησης που στηρίζει το anytime.gr το οποίο απασχολεί πάνω από 30 ειδικευμένα στελέχη! Αν προσθέσουμε και την “Κρίση” που χτύπησε την πόρτα μας για πρώτη φορά τόσο σκληρά τα τελευταία 60 χρόνια, η εικόνα και οι προοπτικές της Αγοράς δεν είναι καλές. Οι Πράκτορες που θα κάνουν “Κάτι” ίσως επιβιώσουν και όταν περάσει η Κρίση, θα είναι από αυτούς που την αντιμετώπισαν, ως ευκαιρία και θα αυξήσουν ουσιαστικά τα χαρτοφυλάκιά τους! Οι υπόλοιποι που δεν κάνουν απολύτως τίποτα και περιμένουν να γίνει κάποιο θαύμα… θα είναι οι τελικοί χαμένοι… Ας πάρουν αυτό το μήνυμα, έστω αυτή την ύστατη στιγμή και ας προσπαθήσουν να πουλήσουν ασφάλειες Φωτιάς και Σεισμού στους πελάτες τους. Τα επιχειρήματα είναι πολύ ισχυρά:
Κρίση Ξε κρίση, πρέπει να εξοικονομήσεις 100-150 ευρώ το εξάμηνο να ασφαλίσεις το σπίτι σου… Ένα ταρακούνημα 3-4 δευτερολέπτων μπορεί να στο αχρηστεύσει και να έλθουν οι μηχανικοί του δημοσίου να βάλουν ένα μεγάλο κόκκινο σταυρό στην πολυκατοικία σου και να το χαρακτηρίσουν ακατοίκητο…
Πού θα πάς;
Στο ενοίκιο;
Και η οικοσκευή;
Πώς θα την αντικαταστήσεις;
Μην το σκέφτεσαι, δώσε μου 50 ευρώ τώρα να υποβάλω την αίτηση και μου δίνεις τα υπόλοιπα σε 20 μέρες που θα σου φέρω το συμβόλαιο. Άχρηστο να είναι, όμως οι πιθανότητες να με ευγνωμονείς όλη του τη Ζωή που σου ασφάλισα το σπίτι σου δεν είναι μικρές!
ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ 5-6 ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ , ΚΑΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ !!!
ΟΝΟΜΑΤΑ ;;;
Καιρος δεν ηταν να ξυπνησουν οι συναδελφοι που εθελοτυφλουσαν στη λογικη “δικο τους το πεπονι, δικο τους και το μαχαιρι”;
Αρνουμαστε να ειμαστε τα εξιλαστηρια θυματα τψν απατεωνων της αγορας.
Για εμας το τιμωμενο προσωπο αλλα και το ψωμι μας ειναι ο πελατης και οχι ο μεγαλομετοχος που αραγαζει και πουλα την καθε ιντεραμερικαν κατα βουληση.
ετσι πουλατε ακομα;