Σάλο έχει προκαλέσει στη Μ. Βρετανία η προωθητική ενέργεια ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία μέσω Facebook, και στο βωμό του κέρδους εκμεταλλευόταν το πολύ ευαίσθητο ζήτημα της κακοποίησης παιδιών.
Οι αντιδράσεις των καταναλωτών ήταν, μάλιστα, τέτοιες, που οδήγησαν την αρμόδια Αρχή στην απαγόρευση της διαφήμισης. Πιο αναλυτικά, η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA), διέταξε την απαγόρευση διαφήμισης ασφαλιστικής εταιρείας στο Facebook καθώς χρησιμοποιούσε την εικόνα ενός παιδιού με… μαυρισμένο μάτι για να προωθήσει ασφάλειες ζωής.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη Γηραιά Αλβιώνα, πρόκειται για διαφήμιση της ασφαλιστικής εταιρείας BestLifeProtect, η οποία είχε τίτλο «Το μεγαλύτερο λάθος που μπορούν να κάνουν οι γονείς;»
Η διαφήμιση έδειχνε ένα παιδί με μαύρο μάτι και από κάτω έγραφε τα ακόλουθα: «Αν έχετε παιδί που εξαρτάται από εσάς, πρέπει να το διαβάσετε πριν είναι πολύ αργά…». Η φράση συνοδευόταν από σύνδεσμο που οδηγούσε σε ιστότοπο πώλησης ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής.
Η ASA δέχτηκε παράπονα ότι η διαφήμιση προκαλούσε αδικαιολόγητη αναστάτωση με σκοπό να πουλήσει ένα ασφαλιστικό προϊόν. Η ASA ανέφερε ότι ο υπαινιγμός της διαφήμισης ήταν ότι οι γονείς χρειάζονται ασφάλεια ζωής για να διασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους δεν θα πάθουν κακό ή θα βρεθούν παραμελημένα αν φύγουν από τη ζωή.
«Εκτιμήσαμε ότι η διαφήμιση εκμεταλλεύεται τους φόβους των γονέων για τα παιδιά τους για να προωθήσει ένα προϊόν», ανέφερε η ASA. «Σκεφτήκαμε επίσης ότι κάποιοι καταναλωτές θα θεωρήσουν πως η αναφορά στην κακοποίηση παιδιών – και ειδικότερα την εικόνα ενός μικρού αγοριού με μαυρισμένο μάτι – προκαλεί αναστάτωση», πρόσθεσε.