Ένα ακόμα επιτυχημένο νοσοκομειακό προϊόν, το Medical Safety της Generali κλείνει τον κύκλο του στις 31 Μαρτίου 2014 και “επανεκδίδεται” ως ετησίως ανανεούμενο. Σημεία των καιρών ή προσαρμογή και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς στα ευρωπαϊκά πρότυπα; Η εταιρεία με ανακοίνωσή της ενημερώνει τους Συνεργάτες της για την αλλαγή αυτή και αναφέρει ότι η νέα γενιά του Medical Safety: “διατηρεί και ενδυναμώνει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προϊόντος, όπως η ευελιξία, η πληρότητα των παροχών και το ανταγωνιστικό ασφάλιστρο”.
Διαβάστε την σχετική εγκύκλιο της εταιρείας εδώ.
Σχόλια..WRAIA TA LES KAI TA GRAFEIS GIA GENERALI ………….SIGA MHN PISTEYOYME SE ALLAGES YPER TOY PELATH
EIXE FIATAKI GIA PANTOTE KAI TOY DINEIS MERCEDES GIA NA THN PARHS PISW OPOTE THELEIS
KALA GIA XAIBANIA PSAXNOYN
Αυτό φίλε μου ισχύει γενικά για όλα τα ετησίως ανανεούμενα και φυσικά για όλες τις εταιρίες. Το θέμα είναι ότι εμείς πάλι θα παίξουμε το παιχνίδι τους, γιατί θα πρέπει να ζήσουμε, άρα να πουλήσουμε και φυσικά θ’αρχίσουμε να εκθειάζουμε τα νέα προγράμματα…
Βασικά ισχύει με όλο τον κλάδο ζωής γενικά. Χειρότερα και ακριβότερα, τώρα που είναι είδη ανάγκης και όχι πολυτελείας όπως πριν μερικά χρόνια…
Γιατί πλέον έχουνε το πάνω χέρι, μας έχουν διαλύσει την υγεία και τις συντάξεις και μεις χαιρόμαστε που ανοίγει νέα εποχή για τους ασφαλιστές…
Τσιράκια του συστήματος μας έκαναν, όπως οι αστυνόμοι, οι τραπεζικοί και όλοι οι συναφείς προσκυνημένοι.
Ασφαλιστής είμαι, πληρώνομαι καλά, αλλά πλέον έχω ψυχολογικά με τη δουλειά μας, γιατί έγινα προέκταση του δακτύλου τους και δεν κάνω τίποτα για αυτό, εκτός από το να υπερασπίζω τους πελάτες μου και να τους λέω την αλήθεια για τις πολυεθνικές.
Που μας δίνουν ένα κύπελλο επειδή πουλήσαμε και αύξησαν τα κέρδη τους και ξαφνικά γινόμαστε κάποιοι μέσα από τις βραβεύσεις και μεγαλώνει το π@yλi μας 5 πόντους… Ε ρε, τελικά εμείς φταίμε για όλα. Διαβάστε για την αλληγορία του σπηλαίου του Σωκράτη (απολογία Β’ τόμος) και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Πάνω από όλα, άσχετοι με φοβικά σύνδρομα σαν εσένα.
Αν πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε ένα ετησίως από μια πολυεθνική κορυφαία ασφαλιστική ή από ένα Ελληνικό μαγαζί, θα ήθελα το πρώτο.
Θυμίζω ότι και της Ασπίδος ισόβια ήταν.
Σχόλια..ΠΑΛΙΕ ΚΑΛΕ ΦΙΛΕ,ΜΗΠΩΣ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΤΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΣΟΒΙΑ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΞΕΝΗ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ;
ΕΝΩ Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΣΟΒΙΑ,ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΜΑΓΑΖΙ…
ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ,ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ……
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΟΗΤΟ…..
ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ….
Ετσι αγαπητοί μου συνάδελφοι….συνεχίστε να διαφημίζετε και να προωθείτε τις πολυεθνικές. Οτι κι αν κάνουν: μείωση ασφαλίστρων αυτοκινήτου, direct πωλήσεις, ετησίως ανανεούμενα νοσοκομειακά, κλπ,κλπ,κλπ, εσείς να είστε πιστοί και να προωθείτε τα προϊόντα τους, ως μονόδρομος στην διατήρηση του επαγγέλματος σας. Τι κι αν οδηγούμαστε σε μια ολιγοπωλιακή ασφαλιστική αγορά, τι κι αν οι ανάγκες και το συμφέρον των πελατών είναι άλλες…..Εσείς θα καταφέρεται να έχετε το ΄΄χαρτζηλίκη΄΄ που θα σας δίνουν σε λίγο οι πολυεθνικές (ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ). Τώρα για το τι θα γίνει με την συνέχιση του επαγγέλματος του διαμεσολαβούντα και την επαγγελματική τύχη των παιδιών μας, αλλά και τον πλουραλισμό των επιλογών των πελατών μας σε λίγα χρόνια, μην σας απασχολεί. Όλα λειτουργούν βάση σχεδίων που έχουν στο επίκεντρο τις ανάγκες των ΜΕΓΑΛΩΝ αφεντικών της Διεθνής Ασφαλιστικής Αγοράς. Έχετε και το παράδειγμα της Ασπίδας, όπως κι άλλα μεταγενέστερα, που σας προσθέτουν βέλη στη φαρέτρα σας για να αποτελειώσουν ότι Ελληνικό, μεγάλο ή μικρό ασφαλιστικό μαγαζί (όπως χαρακτηριστικά αναφέρετε) της αγοράς μας. Και τότε θα παρακαλάτε όχι για ετησίως ανανεούμενα νοσοκομειακά προϊόντα, αλλα ακόμα και για εξάμηνα…. και θα είστε τυχεροί που η μεγάλη πολυεθνική θα καταδέχετε έστω και να μιλάει μαζί σας…..Καλη Συνέχεια σε όλους και Καλή Υπομονή……