Με την υπηρεσία «My Account», όλοι οι πελάτες που διαθέτουν ένα ή περισσότερα συμβόλαια στην εταιρεία, έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης, τροποποίησης και on line εξόφλησης των συμβολαίων τους, ενώ παράλληλα ενημερώνονται αναλυτικά τόσο για τις εκπτώσεις μέσω της χρήσης της Lifecard όσο και για την αγορά (αν το επιθυμούν) νέων καλύψεων ή νέων προγραμμάτων, σε ασφαλές περιβάλλον, μέσω του Pay Center της Τράπεζας Πειραιώς. Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού στο «My Account» απαιτείται εγγραφή των χρηστών, με είσοδο από το www.europaikipisti.gr. Η Ευρωπαϊκή Πίστη προσφέρει πρόσβαση σε όλα τα διαφορετικά μέσα εξυπηρέτησης: μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης πελατών στο 210 8119670, μέσω προσωπικής επικοινωνίας με το εκτεταμένο Δίκτυο Συνεργατών, μέσω online ασφαλίσεων στο www.europaikipisti.gr, μέσω των Social Media με δημιουργία προφίλ στο Facebook, και πλέον μέσω της υπηρεσίας «My Account».