Το ότι πρέπει να γίνουν προσπάθειες για την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων δεν είναι κάτι καινούργιο. Είναι όμως κάτι που αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία όσο η κοινωνική ασφάλιση καταρρέει και οι πολίτες αναζητούν τρόπους ασφάλισης των εισοδημάτων τους.
Και όταν μιλάμε για προσπάθειες εννοούμε νέους, μοντέρνους τρόπους προσέγγισης των καταναλωτών και έξυπνους τρόπους εκπαίδευσης για την αναγκαιότητα της ασφάλισης.
Για παράδειγμα, η καμπάνια ενημέρωσης που «έτρεξε» η INTERAMERICAN το 2014 μέσω βίντεο διάρκειας μικρότερης των τριών λεπτών τα οποία «εκπαιδεύουν» για τη σημασία της Ασφάλειας Ζωής και της Ασφάλειας Εισοδήματος. Παράλληλα, δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να υπολογίσουν το κεφάλαιο ασφάλειας Ζωής που χρειάζονται.
Αλήθεια, γιατί δεν έχουν γίνει παρόμοιες προσπάθειες από όλες τις ασφαλιστικές και γιατί δεν υιοθετούνται και άλλες μέθοδοι ενημέρωσης των πολιτών από τους φορείς του κλάδου; Και το λέμε αυτό γιατί καλές είναι οι μεμονωμένες προσπάθειες, όμως δεν βγάζουν την ασφαλιστική αγορά από το… τέλμα της εσωστρέφειας.
Αναμένουμε τις κινήσεις όλων των εμπλεκόμενων μερών, με δεδομένο μάλιστα ότι η κυβέρνηση – τουλάχιστον στα λόγια – εμφανίζεται θετική σε ότι αφορά στη σύμπραξη του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα σε θέματα ασφάλισης.
Υπάρχει ένας απλός μαθηματικός τύπος:
Καταβληθέν ποσόν Χ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ Χ Κοροϊδία ασφαλισμένου Χ Δικαστική παράγκα =
“Κεφάλαιο Ασφάλειας Ζωής που Χρειάζεστε”
* ο δείκτης ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ μπορεί να αντικατασταθεί με τον σταθερό δείκτη ” COMMERCIAL VALUE”
Πολύ καλό!