H Yδρόγειος, τον Μάρτιο του 2012, παρουσίασε νέο τιμολόγιο με προϋποθέσεις ευνοϊκότερης τιμολόγησης στον Κλάδο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, εξετάζοντας τα στατιστικά στοιχεία ζημιών νομών και περιοχών της τελευταίας τριετίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, συνολικά 23 Νομοί και 147 περιοχές που παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα ζημιών εντάσσονται σε ευνοϊκότερες τιμολογιακές ζώνες. Στο νέο τιμολόγιο μεταξύ άλλων:
- Δημιουργήθηκαν τρεις νέες ζώνες τιμολόγησης.
- Εφαρμόζεται τιμολόγηση με βάση τον ταχυδρομικό κωδικό της διεύθυνσης κατοικίας του ασφαλιζομένου.
- Μειώθηκε το ασφάλιστρο στις χρήσεις Μοτοποδηλάτων, Μοτοσικλετών, Γεωργικών Ελκυστήρων και Φορτηγών ΔΧ, μεσοσταθμικά 8-16%.
- Δημιουργήθηκε κατηγορία Bonus/Malus 1 στην οποία εντάσσονται ως επιβράβευση ασφαλισμένοι της εταιρείας με καλή οδική συμπεριφορά (μη πρόκληση ζημιάς για χρονικό διάστημα άνω των 5 ετών).
“Η δραστηριοποίηση της Υδρογείου στον Κλάδο Οχημάτων ακολουθεί διαχρονικά μια στρατηγική ποιοτικής και ισορροπημένης ανάπτυξης που βασίζεται στη σωστή τιμολόγηση, την πληρότητα των προσφερόμενων καλύψεων και παροχών και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Η νέα τιμολόγηση σε συνδυασμό και με τις νέες καλύψεις προσθέτουν ουσιαστική αξία στα ασφαλιστικά μας προγράμματα, προς όφελος πάντα των ασφαλισμένων μας”, δήλωσε σχετικά ο Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Υδρογείου.
“Voice”: Το νέο House Organ της “Υδρόγειος”
Κυκλοφόρησε το δεύτερο τεύχος του Εταιρικού Εντύπου της “Υδρόγειος” με τίτλο “Voice”, με αρκετά ενδιαφέροντα θέματα. Πέρα από τις ανακοινώσεις που κάνει ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής, Παύλος Κασκαρέλης, σχετικά με τη συμμόρφωση της Εταιρείας με τις νέες διαδικασίες διακανονισμού ζημιών αυτοκινήτων της ΔΕΙΑ, βελτίωσαν και τις διαδικασίες του εσωτερικού ελέγχου. Στο ίδιο τεύχος, παρουσιάζονται τα οικονομικά στοιχεία της Εταιρείας και επίσης προβάλλονται τα Στελέχη του γραφείου στη Βόρεια Ελλάδα. Θα διαβάσετε επίσης ένα Πρόγραμμα Ασφάλισης Κατοικίας αρκετά αναλυτικό με ασφάλιστρα και τρία διαφορετικά προγράμματα, το Basichome, το Safehome και το Megahome. Αξίζει τον κόπο να το αναζητήσετε γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο και πώλησης και επίδειξης στους πελάτες του κύρους της Εταιρείας.