Για όλο τον ντόρο που δέχεται η Snapchat ότι δεν αποτελεί ένα ισχυρό επιχειρηματικό μοντέλο, πού θα βρίσκονταν σήμερα τα social media χωρίς τον μεγάλο Evan Spiegel; Μήπως θυμάστε πώς ήταν οι κοινωνικές πλατφόρμες πριν δημιουργηθούν τα “Stories”;
Τον Οκτώβριο του 2013, η Snapchat εγκαινίασε ένα νέο τρόπο να μοιραζόμαστε τη ζωή μας με τον κόσμο, τις “Snapchat Stories”. Δεν ήταν πια ένα στιγμιότυπο μιας μοναδικής στιγμής. Τα “Stories” έδιναν στους χρήστες τη δυνατότητα να μοιράζονται τα στιγμιότυπά τους με έναν αφηγηματικό τρόπο ώστε οι φίλοι τους να μπορούν να τα δουν πολλές φορές μέσα σε 24 ώρες. Αυτό είναι κάτι συνηθισμένο για μας σήμερα, αλλά τότε ήταν κάτι μνημειώδες για την ιστορία των social media. Με αυτό το σε πραγματικό χρόνο τύπου ντοκιμαντέρ, οι χρήστες των social media έγιναν πιο ωμοί και αληθινοί, τεράστιο πλεονέκτημα για τα εμπορικά σήματα.
Λίγα χρόνια αργότερα, τα άλλα κοινωνικά δίκτυα υιοθέτησαν τα “Stories”. Παρακάτω θα δείτε το χρονοδιάγραμμα των “Stories” της κάθε πλατφόρμας καθώς και τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τη Fastory το 2017.
Λάβετε υπόψη σας ότι μερικά από τα στοιχεία αλλάζουν κατά την πάροδο των ετών. Το Instagram έχει ξεπεράσει κατά πολύ το Snapchat στους χρήστες. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι το Instagram είναι καλύτερο από το Snapchat. Υπάρχουν πολλά σημαντικά οφέλη στη χρήση των “Stories” σε κάθε πλατφόρμα ανάλογα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Πηγή: socialmediatoday.com