Ασφαλίσεις υγείας, ζωής, περιουσίας. Αλλά και ασφαλίσεις αστικής ευθύνης για διάφορους επαγγελματίες. Μια «σανίδα σωτηρίας» για την κρίσιμη στιγμή που ένας απρόβλεπτος παράγοντας επιφέρει οικονομική ζημιά δυσβάσταχτη για εκείνον που την υφίσταται.
Του Χρήστου Γαβαλά, αναδημοσίευση από την ειδική έκδοση “insurance.mag” που κυκλοφόρησε με την free press LiFO
Σε μια κοινωνία που συνεχώς εξελίσσεται, υψώνοντας κινδύνους εκεί που κανείς δεν το περιμένει, η έννοια της ασφάλισης εξέρχεται των παραδοσιακών πλαισίων και ανοίγει… πανιά προς νέους ορίζοντες.
Αυτό που γνωρίζαμε είναι ότι, αν μια εταιρεία θεωρήσει ότι το προϊόν της υπέστη ζημιά, ως απόρροια κακής ή αποτυχημένης διαφήμισης, μια ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης μπορεί να μετριάσει τις συνέπειες.
Τι συμβαίνει, όμως, όταν πρόκειται για ένα φυσικό πρόσωπο, που δεν ενεργεί μόνο ως συνεργαζόμενο με τη Διαφημιστική αλλά και κατά μόνας;
Τι συμβαίνει ασφαλιστικά στην εποχή των… influencers;