Η Direct Ασφαλιστική εταιρεία Anytime, το παιδάκι της Interamerican, όπως χαριτολογώντας το χαρακτηρίζει ο CEO του ομίλου Γιάννης Καντώρος, έχει αισίως φτάσει τους 380.000 ασφαλισμένους πελάτες σε Ελλάδα & Κύπρο στους κλάδους αυτοκινήτου (κυρίως), κατοικίας και υγείας.
Ένα εγχείρημα που ξεκίνησε πριν 9 χρόνια ως η πρώτη direct Ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα με τη λογική πως όλοι οι πελάτες της δεν είναι ίδιοι. Γι’αυτό και η Interamerican έφτιαξε ένα νέο brand, που δεν ακολουθεί την παραδοσιακή λογική των ασφαλιστικών εταιρειών, με ένα κανάλι διανομής το οποίο απευθύνεται σε μοντέρνους ανθρώπους που θέλουν να επιλέγουν την ασφάλισή τους online. Η Εταιρεία πριν κλείσει τα δέκα χρόνια ζωής της άλλαξε εταιρική ταυτότητα. Έγινε ακόμα πιο μοντέρνα και χρησιμοποίησε 4 χρώματα στο νέο της λογότυπο που αντιστοιχούν στο quote της «Ζήσε Περισσότερα Κάθε Στιγμή».
Το μέλλον της Ασφαλιστικής δεν περιορίζεται μόνο σε ασφαλιστικά προϊόντα καθώς η Εταιρεία θέλει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της και σε συγγενείς υπηρεσίες με αυτή της ασφάλισης – όπως είναι το service των αυτοκινήτων, η αγορά των μεταχειρισμένων και άλλα που προς το παρόν δεν θέλει να μας ανακοινώσει.
Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της Anytime έγινε την Τετάρτη στον πολυχώρο Hub events με παρουσιαστή τον Γιώργο Καπουτζίδη ο οποίος κάλεσε στη σκηνή 5 στελέχη της Εταιρείας για να ενημερώσουν το κοινό για τα σχέδια της Ασφαλιστικής στο μέλλον αλλά και τη λογική που ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια.