Μετ΄ εμποδίων εξελίσσεται στην ασφαλιστική αγορά η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Οι εταιρείες του κλάδου, οι οποίες έχουν ήδη προετοιμαστεί για την προσαρμογή τους στο νέο μέτρο, αντιμετωπίζουν -όπως κι άλλοι κλάδοι της αγοράς- μια σειρά από προβλήματα στην εφαρμογή του, με βασικότερο τη χρήση της κάρτας από εργαζόμενους οι οποίοι δεν παραμένουν καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας στα γραφεία τους.
Πρόκειται επί της ουσίας για εργαζόμενους των διευθύνσεων Πωλήσεων, όπως και για απασχολούμενους στους περισσότερους Κλάδους Ασφάλισης, οι οποίοι έχουν σε καθημερινή βάση, μεταξύ των υποχρεώσεών τους και τις επαφές με πελάτες, με αποτέλεσμα να μην καθίσταται δυνατή η χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας στη λογική του οκταώρου.
Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζουν και όσοι προσέρχονται στα γραφεία τους σε διαφορετικό από τον δηλωθέντα χρόνο, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων εκτός χώρου εργασίας.
Το υπουργείο Εργασίας έχοντας αντιληφθεί το πρόβλημα επιχειρεί να δώσει μια σειρά από λύσεις, επεκτείνοντας στο μεταξύ την προθεσμία για την προσαρμογή γενικότερα της αγοράς στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Το θέμα συζήτησε προ ημέρων ο πρόεδρος του ΕΕΑ, κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου με τον υφυπουργό Εργασίας κ. Βασίλη Σπανάκη, στον οποίο επεσήμανε τις δυσλειτουργίες του συστήματος, εκτιμώντας ότι η αντιμετώπισή τους θα απαιτήσει διάστημα μεγαλύτερο των τριών μηνών.