Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της Interamerican. Η Anytime, που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και ήδη, έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα, που παρουσίασε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου η διοίκηση της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο. (από αριστερά): Γ. Μαυρέλης, Γεν. Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος και Γ. Καντώρος, Αναπλ. Γεν. Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Ομίλου Interamerican.
Η Anytime αποτελεί, στο πλαίσιο της πολυκαναλικής στρατηγικής της Interamerican, τον νεώτερο από τους τέσσερεις άξονες διανομής του ισορροπημένου μοντέλου που λειτουργεί η εταιρεία, συμπληρώνοντας την προωθητική δραστηριότητα του αποκλειστικού δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, του δικτύου συνεργαζομένων μεσιτών και πρακτόρων και του τραπεζικού δικτύου.
Έχοντας οργανώσει πλήρως την υποδομή της από τις αρχές του 2008 και μετά από μία διετία προσαρμογής στην αγορά, η Anytime εκτίναξε φέτος το πελατολόγιό της στους 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα. Το κανάλι έχει ιδιαίτερη συμβολή φέτος στην αύξηση κατά 22% του στόλου ασφαλισμένων από την INTERAMERICAΝ οχημάτων, που φθάνει τις 450.000. Η ασφάλιση αυτοκινήτου αποτελεί και τον βασικό τομέα δραστηριότητας της Anytime, που παράλληλα προωθεί την ασφάλιση κατοικίας και τις υπηρεσίες βοήθειας.
Ειδικότερα στο αυτοκίνητο, η Anytime παρέχει με τρία προγράμματα -τα economic, value και premium- μια σειρά κλιμακούμενων καλύψεων που στο πληρέστερο από αυτά (premium) καλύπτει αστική ευθύνη, ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, την ολική και μερική κλοπή, τη θραύση κρυστάλλων, το προσωπικό ατύχημα οδηγού (15.000 ευρώ) και τις ίδιες ζημίες (με απαλλαγή 1.000 ευρώ), ενώ και στα τρία προγράμματα παρέχεται η οδική βοήθεια Interamerican. Η απευθείας ασφάλιση μέσω της Anytime ξεκινά από 156 ευρώ το εξάμηνο και εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα για τον πελάτη της τάξεως του 10% – 20% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους ασφάλισης, λόγω χαμηλότερου κόστους λειτουργίας και πρόσκτησης πελατών. Η Interamerican παρέχει και στα ανθρώπινα δίκτυά της τη δυνατότητα πώλησης μέσω της Anytime.
Βασικό χαρακτηριστικό της απευθείας πώλησης είναι η απλότητα και ταχύτητα της διαδικασίας που, χάρη στη μηχανογραφική υποστήριξη της εταιρείας, ολοκληρώνεται με εκτύπωση του συμβολαίου από τον πελάτη σε λιγότερα από 5 λεπτά από τη στιγμή της online αίτησης, περιλαμβάνοντας και την εξόφληση των
ασφαλίστρων με πιστωτική κάρτα. Ωστόσο και η διαδικασία ασφάλισης με τηλεφωνική κλήση μέσω του contact center ολοκληρώνεται με παράδοση του συμβολαίου μέσα σε δύο μόλις ημέρες.
Αναφερόμενος στην Anytime ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican, τόνισε: «Πρόκειται για μια ακόμη καινοτόμο πρωτοβουλία της εταιρείας, μοναδική σε επένδυση, σε σχεδιασμό και εφαρμογή -όπως συνέβη και παλαιότερα με το Medisystem στην υγεία- που υπογραμμίζει την πελατοκεντρική στρατηγική μας. Απευθυνόμαστε σε μια μερίδα κοινού που αυξάνει συνεχώς και αποτελεί μία νέα αγορά. Θέλουμε να βρισκόμαστε κοντά στον καταναλωτή με τον τρόπο που προτιμά αυτός, συνδυάζοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης με το πιό προσιτό κόστος ασφάλισης». Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Γ. Μαυρέλης συμπληρώνοντας, επεσήμανε: «Ο μητρικός όμιλος υπήρξε πολύτιμος σύμβουλος αυτής της πρωτοπόρου εφαρμογής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ο μέτοχός μας πραγματοποιεί απευθείας ασφαλίσεις εδώ και τέσσερεις δεκαετίες στην Ολλανδία, έχοντας ασφαλίσει πάνω από ένα εκατομμύριο νοικοκυριά και κατέχοντας με τρείς εταιρείες direct διανομής το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Με την Anytime στοχεύουμε να διατηρήσουμε το προβάδισμα που δημιουργήσαμε στις απευθείας πωλήσεις για απλά, τυποποιημένα προγράμματα στοχεύοντας μέσα στην προσεχή πενταετία να αυξήσουμε σε 500.000 τους πελάτες μας και να φθάσουμε στο 10% το μερίδιο αγοράς στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Γι’ αυτό, πρόκειται να επενδύσουμε για την Anytime κατά το ίδιο χρονικό διάστημα 50 εκατ. ευρώ σε περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογικής υποδομής, σε δημιουργία 100 νέων θέσεων εργασίας, σε εκπαίδευση και σε προβολή».
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατη έρευνα γνώμης καταδεικνύει ποσοστό 89% ικανοποιημένων πελατών που έχουν κάνει χρήση των υπηρεσιών Anytime, ενώ διάθεση σύστασης της Anytime σε τρίτους έχει το 96% των πελατών της. Στην Ευρώπη, η direct αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη, καλύπτοντας στις αναπτυγμένες αγορές όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (63%), η Ολλανδία (45%) και η Γερμανία (26%) μεγάλο μερίδιο των ασφαλισμένων αναγκών του κλάδου.
“τον νεώτερο από τους τέσσερεις άξονες διανομής του ισορροπημένου μοντέλου που λειτουργεί η εταιρεία” ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ;;
Πέραν των θεμάτων που δημιουργούνται στο χώρο των διαμεσολαβούντων, υπάρχει ένα δευτερο ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα.
Τα online συστήματα στην Ευρώπη, επειδή πιέζουν τις τιμές, καταλήγουν στο να λειτουργεί ο κλάδος αυτοκινήτου με 100% δείκτη ζημιών. Εδώ ο κλάδος (με στοιχεία της ΕΑΕΕ) έφτασε στο 60%! Αν λάβουμε υπόψη ότι εδώ ο κλάδος αυτοκινήτου είναι το 70% των γενικών ασφαλίσεων, τότε κάποιοι άνοιξαν τους ασκούς του Αιόλου! Το έχω ξανασχολιάσει και θα το επαναλάβω πολλές φορές στο μέλλον!
Μετά το solvency ΙΙ και το κούρεμα έρχονται και τα online… Έτσι και ξυπνήσουμε οι “μεσάζοντες” και φτιάξουμε δικά μας διαδικτυακά συστήματα έκδοσης, με κοινή παραμετρική τιμολόγηση και δυνατότητα αλλάγής των ασφαλιστικών εταιριών από ένα combo box, θα γελάσει ο κάθε πικραμένος! Τα ποσοστά που αναγράφονται στο παραπάνω δελτίο τύπου δεν αφορούν μόνον τις ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και τους “μεσάζοντες”.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας ανακοινώσει η INTERAMERICAN πιο συγκεκριμένα νούμερα για να συγκρίνουμε το κόστος διαφήμισης με το κόστος πρόσκτησης…
Και για να προλάβω και το δικό μας κραυγάζων (ως συνήθως) συνάφι, κύριοι και κυρίες με αόριστες διαμαρτυρίες δεν πετυχαίνουμε τίποτα… Σώστα μας αποκαλούν κότες ορισμένοι… Ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου απαιτούνται ουσιαστικές κινήσεις σε επίπεδο σωματείων.
Ένας γραφικός μεσίτης ασφαλίσεων (με παραγωγή αυτοκινήτου 8% επί του χαρτοφυλακίου της εταιρείας που εκπροσωπεί)
κυριε σεραφειμιδη εδω προκυπτει μεγα θεμα που αφορα τον ΣΕΜΑ (εισθε και μελος ) και ιδιαιτερα με τους κυριους του Δ.Σ. ιδιαιτερα το προεδρειο (μας ειπανε τι ανεκδοτα ειπε ο αντιπροεδρος και ομιλητης σε προσεχες συνεδριο των συμβουλων ) αναφορικα με τον αστερα (αληθεια για αυτο δεν υπαρχει αστερας) και για τον προεδρο που ειχε την ακαταλογιστη ενεργεια να βραβευση την ιδια μερα ως χορηγο τον διευθυνοντα συμβουλο της εταιρειας . που υπαρχει ντροπη και απαξιωση για φαινομενα κατωτερα των περιστασεων και συμβαντων
ποιοι συλλογοι ,ποιοι εκπροσωποι ,ποιοι και τι εκπροσωπουν οι ανωτερω πλην τον εαυτο τους και καμμια 60αρια μελη που ειναι γραμμενα απο αναγκη επειδη νομιζουν οτι ετσι εκπροσωπουνται!!!! ειναι δυνατον 60 ατομα και 9μελη δ.σ να εκπροσωπουν ολους τους μεσιτες………..αποριας αξιον
Αγαπητέ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Πέρα απο την εκπροσώπηση και τα δίκα που σε πολλά σημεία έχεις να ξέρεις ότι οι Μεσίτες δεν ξεπερνούν τους 80 απο τους οποίους οι 65 είναι μέλη του ΣΕΜΑ και επομένως οι μεσίτες εκπροσωπούνται σωστά
Τώρα εάν εκπροσωπούνται και επάξια αυτό έιναι άλλο καπέλο που το κρίνουν τα μέλη του αφού ψηφίζουν αυτούς που τους εκφράζουν και επομένως τρώνε στην μούρη τα λάθη ή τα σωστά των κινήσεων του ΔΣ
Σε παρακαλώ επίσης να σκεφθείς ότι δεν μπορούμε να λειτουργούμε ισοπεδωτικά γιατί ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ
Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε κάποτε όλοι μας είναι ότι δεν μας χρειάζονται πλέον οι κάθε ΛΟΓΗΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ αλλά θέλουμε ΓΙΩΡΓΑΡΟΥΣ ΜΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ κι έξω απο πολιτικά παιγνίδια
Γιώργος Νικολάκος
Μέλος ΔΣ ΣΕΜΑ (ακόμα)
ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΔΩ ΤΑ ΕΞΗΣ
1. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200…(ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗ – ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ
2. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΑΡΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ(ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ)
3. ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΠΕΛΩΣΑΝΕ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΥ ΤΙΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΨΗΦΟΨΟΡΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ .
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΑΣ ,ΣΥΛΛΟΓΟ,ΣΥΝΔΕΣΜΟ (ΠΕΣΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ . ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ,ΣΥΝΕΤΕΥΞΕΙΣ,ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΙΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΧΡΙ ΕΙΚΟΣΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΜΠΡΟΚΕΡΑΔΕΣ (ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ) ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ ,ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ
Μια απορία: Τους παραπάνω της Interamerican, ποιοί ήταν απο κάτω και χειροκροτούσαν;;;;;
ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑΝ ΤΗΣ ΦΑΙΔΡΑΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΕΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΦΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ
ΠΟΙΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΑ ,ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,ΤΩΝ ΑΣΦΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ
ΟΦΕΙΛΑΝ ΜΕ ΞΕΚΑΘΩΡΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΣΑΥΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΜΙΝΙΜΘΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΑΘΕΜΙΤΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΕΝΝΟς ΑΝΕΥ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΝΑΓΚΩΝ,ΟΡΩΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
ΠΡΟΤΑΣΗ /.ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ