Η Anytime, απευθείας ασφάλιση της Interamerican, παρουσιάζεται εδώ και λίγες ημέρες με ανανεωμένη τη διαδικτυακή της εικόνα. Το νέο «πρόσωπο» της Anytime στο internet αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες λειτουργικές εφαρμογές, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό χαρακτήρα της τόσο σε επίπεδο πρωτοπορίας όσο και πελατολογίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το 2012 το πλήθος των ενδιαφερομένων που ενημερώθηκαν από την Anytime για ασφαλιστικά προγράμματα ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο.
Το νέο website της Anytime δίνει έμφαση στην απλότητα και την ευκολία, με γνώμονα την πιο γρήγορη και φιλική διαδικασία χρήσης τόσο για την ενημέρωση όσο και για την ασφάλιση του επισκέπτη. Για την ασφάλιση, χρειάζονται μόλις δύο «βήματα» του ασφαλιζόμενου και η έκδοση συμβολαίου, μέχρι την εκτύπωση, αποτελεί υπόθεση λίγων λεπτών. Τα νέα προγράμματα ασφάλισης, τα στοιχεία για υπάρχοντα συμβόλαια, ο τρόπος πληρωμής και πολλές ειδικότερες πληροφορίες παρέχονται αναλυτικά και κατανοητά, ενώ η υπηρεσία «my anytime» λειτουργεί πληροφοριακά σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, σε συνεχή βάση. Φωτογραφίες: Η υποδομή της Anytime δεν περιορίζεται στο τεχνολογικό μέρος, αλλά αφορά και στην απασχόληση σημαντικού αριθμού εξειδικευμένων στελεχών και υπαλλήλων.
Όπως επισημαίνει ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής πωλήσεων & marketing της Interamerican, «η Anytimeαποτελεί τη βασική αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας από την Interamerican στις πωλήσεις και έχει προσθέσει σημαντική αξία αποτελέσματος στην πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας, διευρύνοντας το φάσμα των τρόπων διανομής και παρέχοντας μια ακόμη δυνατότητα ασφαλιστικής επιλογής στους πολίτες – συμπληρωματικά ως προς το αποκλειστικό δίκτυο πωλήσεων, το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων-μεσιτών και το δίκτυο συνεργαζομένων τραπεζών».