Η διάκριση από το πλήθος των ανταγωνιστών και η δημιουργία μιας ιδιαίτερης σχέσης με τους πελάτες που θα βασίζεται στην εμπιστοσύνη αποτελούν το μεγάλο ζητούμενο για κάθε ελεύθερο επαγγελματία που θέλει να δημιουργήσει ένα «πιστό» πελατολόγιο αλλά και να διευρύνει τις πωλήσεις του σε νέους πελάτες.
Όσο νέος κι αν είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, επιστήμονας ή όχι, η δημιουργία της «επωνυμίας» και η διεύρυνση του κύκλου των πελατών μπορούν να επιτευχθούν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, αρκεί να υπάρχει φαντασία, διάθεση για πρωτοτυπία και φυσικά πολύ καλή οργάνωση του γραφείου του. Όπως λέει ο Robert Krumroy, η χρήση της νέας τεχνολογίας και ιδιαίτερα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να κάνει πραγματικά «θαύματα», ακόμη και για πολύ μικρές «οικογενειακές» επιχειρήσεις που, παρά το μικρό τους μέγεθος, ξέρουν να πρωτοτυπούν και να ξαφνιάζουν ευχάριστα τους πελάτες τους.
Πόσες φορές έχω ακούσει ανθρώπους να παραπονιούνται για την ομοιομορφία που υπάρχει στον κλάδο τους και πόσο δύσκολο είναι να «διαφοροποιηθούν» απέναντι στους πελάτες τους! Πόσο λάθος κάνουν!
Είναι βέβαια γεγονός πως αν σκέφτεστε για τη δουλειά σας παραδοσιακά, θα είναι αδύνατο να ξεπεράσετε το πρόβλημα της ομοιομορφίας που κατατρέχει τα περισσότερα στελέχη και οργανισμούς. Ομοιομορφία που οδηγεί τους περισσότερους καταναλωτές να σας αντιμετωπίζουν σαν μια ακόμη από τις πολλές εταιρείες παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών – μια αντιμετώπιση που θα σας οδηγήσει σε αδιέξοδο αν στοχεύετε σε σημαντική ανάπτυξη.
Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ δεν υπήρξε ποτέ προϊόν παραδοσιακού τρόπου σκέψης – ούτε συμβατικού τρόπου σκέψης. Το αντίθετο, απαιτεί να σκέφτεστε αντισυμβατικά και να ανακαλύψετε έναν τρόπο να ξαφνιάσετε και να ευχαριστήσετε τον πελάτη. Δεν απαιτείται ωστόσο να δαπανήσετε τεράστια ποσά για να κερδίσετε την εύνοιά του. Το μόνο που απαιτείται, είναι να δώσετε απαντήσεις σε δύο ερωτήματα: πρώτον, πώς να παρουσιάζεστε διαφορετικοί και, δεύτερον, πώς να έρχεστε σε προσωπική επαφή με τους πελάτες σας – το σημαντικότερο συστατικό για να αναπτύξετε έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό με τους υποψήφιους και τους υπάρχοντες πελάτες.
Για να συνεχίσετε το άρθρο πατήστε εδώ