Με κεντρική συνέντευξη του G. Zorgno, CEO της AIG, κυκλοφορεί αυτό το μήνα το Ασφαλιστικό Marketing.
Ο κ. Zorgno αναφέρεται στο μοντέλο ανάπτυξης της AIG και τη στόχευση της εταιρείας τα επόμενα χρόνια αναλύοντας τους 5 πυλώνες του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας.
Εξηγεί επίσης τι σημαίνει για την AIG Ελλάδος η αλλαγή που επήλθε στη μετοχική σύνθεσή της, ενώ καταθέτει την άποψή του με ποιο τρόπο η αγορά θα επιτύχει μεγαλύτερο βαθμό διείσδυσης.
Στο ΑΜ Ιουνίου επίσης θα διαβάσετε:
- Πολιτικό παρασκήνιο και ιδιωτική ασφάλιση. Πώς ο χάρτης αλλάζει προς το συμφέρον της αγοράς – του Νίκου Μωράκη
- ΝΔ και Στουρνάρας “χαρίζουν” υγεία και συντάξεις σε ιδιώτες – του Νίκου Μωράκη
- Προεκλογικό μπόνους στους ανασφάλιστους οδηγούς – του Πλάτων Τσούλου
- Οι έξυπνες πόλεις… έξυπνα χακάρονται – της Βίκυς Γερασίμου
- Α. Χριστοφίλου, Rokas: Όλα όσα άλλαξε η IDD στην ασφαλιστική αγορά
- Αφιέρωμα: Στοίχημα για την ασφαλιστική αγορά η ΕΚΕ – της Βίκυς Γερασίμου
- Καμπανάκι για τις μακροχρόνιες εγγυήσεις εν όψει Solvency II
- K. Χαλκιώτης: Οι εταιρείες οφείλουν να εξελίσσονται μαζί με τον καταναλωτή
- Cover Insurance: Άλματα ανάπτυξης σε ασφαλίσεις Ζωής και ΥγείαςΕ
- ΕΠΥ: Μύθοι & αλήθειες μέσα από δεδομένα – του Γιώργου Ποντίκη, Eurocover Insurance Ltd