Το My Health, ένα νέο ολοκληρωμένο Σύστημα Υγείας που λειτουργεί στα πρότυπα των διεθνών λύσεων του Ομίλου Allianz, παρουσιάζει η Allianz Ελλάδος, θέλοντας να εξασφαλίσει όλες τις ανάγκες για σύγχρονη και άμεση αντιμετώπιση της υγείας, σε μια περίοδο κατά την οποία οι εξελίξεις στο ασφαλιστικό αλλάζουν πλήρως στην Ελλάδα το πεδίο της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Το My Health είναι ένα ετησίως ανανεούμενο πρόγραμμα Υγείας που εγγυάται απόλυτη κάλυψη σε όλους τους τομείς της νοσοκομειακής, αλλά και της πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Ειδικότερα, προβλέπει ότι σε κάθε ανανέωση του συμβολαίου δεν απαιτούνται αποδεικτικά καλής κατάστασης της υγείας του πελάτη ή των εξαρτωμένων μελών, ενώ η καταβολή των ασφαλίστρων συνεπάγεται την αυτόματη ανανέωση του προγράμματος για την επόμενη ασφαλιστική περίοδο.
Το My Health προσφέρεται σε τρεις επιλογές, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύτερο φάσμα αναγκών, που για κάθε ασφαλισμένο προσδιορίζεται από τις επιθυμίες και τις οικονομικές του δυνατότητες:
My Health Prestige: Πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο νοσοκομειακό πρόγραμμα, ένα σύστημα για την υγεία που εγγυάται απόλυτη κάλυψη σε όλους τους τομείς της νοσοκομειακής περίθαλψης, με δυνατότητα επιλογής υψηλών θέσεων νοσηλείας, αλλά και, προαιρετικά, πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Το Prestige καλύπτει νοσηλείες εκτός από Ελλάδα και εξωτερικό σε ΗΠΑ και Καναδά, έχει σημαντικά πρόσθετα οφέλη με υψηλά όρια κάλυψης, οικονομικό κίνητρο στην περίπτωση χρήσης και άλλου ασφαλιστικού φορέα στα έξοδα νοσηλείας, αλλά και σημαντικές εκπτώσεις σε εξαρτώμενα μέλη.
My Health Complete: Παρέχει πλήρη κάλυψη σε όλους τους τομείς της δευτεροβάθμιας περίθαλψης σε συνδυασμό με σημαντικά πρόσθετα οφέλη, όπως και τη δυνατότητα επιλογής χαμηλότερων θέσεων νοσηλείας, αλλά και, προαιρετικά, πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Το Complete συνδυάζει τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά του Prestige, προσφέρεται όμως με χαμηλότερες θέσεις νοσηλείας, γεγονός που το κάνει οικονομικότερο, ενώ παράλληλα μπορεί και αυτό να γίνει ολοκληρωμένο μέσω της προσθήκης καλύψεων πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
My Health Classic: Είναι η ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν χαμηλότερο κόστος, αλλά με δυνατότητες πρόσβασης στις σημαντικότερες παροχές δευτεροβάθμιας περίθαλψης. Το Classic παρέχει μεγαλύτερη ευρύτητα επιλογής θέσεων νοσηλείας, έχει πλήρη κάλυψη κόστους νοσηλείας με χαμηλή απαλλαγή, επιβραβεύει τη χρήση άλλου ασφαλιστικού φορέα στα έξοδα νοσηλείας, ενώ παράλληλα προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις σε εξαρτώμενα μέλη με το ίδιο συμβόλαιο.
Σημειώνεται ότι η Allianz προσφέρει τα νέα προγράμματα υγείας My Health με έναν πρωτοποριακό για την ασφαλιστική αγορά «Οδηγό Ασφάλισης Υγείας», που αποτελεί το συμβόλαιο νέας γενιάς και έχει στόχο να παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση των καλύψεων και υπηρεσιών που παρέχει στον ασφαλισμένο με έναν δομημένο και διαφανή τρόπο, ώστε να τον βοηθήσει να κατανοήσει σε βάθος το προϊόν που επέλεξε για την κάλυψη των ασφαλιστικών του αναγκών.
Η φιλικότητα των κειμένων, η συγκέντρωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης, οι δίαυλοι επικοινωνίας, η ξεκάθαρη παράθεση των αιτιών που δεν μπορεί η εταιρία να καλύψει, οι οδηγίες και τα παραδείγματα για ορθή αποζημίωση, αλλά και οι απαντήσεις σε χρήσιμες ερωτήσεις του πελάτη είναι μόνο ένα μέρος από τις καινοτομίες που προσφέρει ο οδηγός ασφάλισης υγείας για τους πελάτες της Allianz.
Ο Οδηγός συνοδεύεται από την κάρτα νοσηλείας “My Health Card” που εξασφαλίζει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας της Allianz, αλλά και από ένα νέο πρωτοποριακό περίγραμμα ασφάλισης που περιλαμβάνει τις επιλογές του πελάτη σε καλύψεις, καθώς και τα ανώτατα όρια αυτών, ενώ παρουσιάζει αναλυτικά το κόστος ασφάλισής του.
Παράλληλα, η Allianz εφοδίασε τους συνεργάτες της με τα απαραίτητα εργαλεία δουλειάς που τους επιτρέπουν να παρέχουν υψηλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης κατά την επαφή τους με τον πελάτη. Ένα από αυτά είναι και η τιμολόγηση των προγραμμάτων υγείας με ένα απλό sms. Στην πράξη, ο συνεργάτης της Allianz θα στέλνει ένα απλό sms στην εταιρεία, που θα περιλαμβάνει μόνο τα απαραίτητα στοιχεία του πελάτη και σε άμεσο χρόνο θα λαμβάνει, επίσης μέσω sms, πληροφόρηση για το κόστος ασφάλισης σε όλα τα προγράμματα My Health.
Ο Πέτρος Παπανικολάου, CEO και Διευθύνων Σύμβουλος της Allainz Ελλάδος, σχολιάζοντας την απόφαση της εταιρείας να προσαρμόσει τα προγράμματα Υγείας, βασιζόμενη στις νέες συνθήκες της αγοράς, δήλωσε ότι «το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα αυξάνεται σταθερά ο αριθμός των πολιτών που αναζητούν λύσεις για την υγεία τους μέσω ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ διαπιστώνεται χαμηλός βαθμός ικανοποίησης από την ποιότητα των δημόσιων υπηρεσιών υγείας σύμφωνα με σχετική έρευνα του ΟΟΣΑ». Διευκρίνισε επίσης ότι «οι ασφαλίσεις υγείας από τη φύση τους δεν έχουν χαμηλό κόστος για τον καταναλωτή, οπότε η αναζήτηση αξιόπιστων και μακροχρόνιων λύσεων υψηλής ανταποδοτικότητας από ένα οργανισμό που μπορεί να εγγυηθεί για το μέλλον, όπως η Allianz, είναι ιδιαίτερα σημαντική».
Ο κ. Παπανικολάου υπογράμμισε ακόμη ότι «τα νέα οικονομικά δεδομένα, αλλά και η επιτάχυνση των εξελίξεων οδηγούν τους σχεδιασμούς μας και στην υγεία. Αξιοποιούμε την τεχνογνωσία που η Allianz έχει σε ώριμες αγορές, θέλοντας να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε με την ίδια συνέπεια των τελευταίων ετών και αύριο τους πελάτες μας. Διαμορφώνουμε σχέσεις ζωής με τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την κάλυψη αγαθών υγείας στην Allianz και θέλουμε να νοιώθουν την αξιοπιστία και τη συνέπεια με την οποία ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας απέναντι τους».
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ
1)ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤ΄ΕΤΟΣ?
ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ,Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Η΄ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ,ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΡΩΣΤΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ.
2)ΠΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΑΝ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΑΙΟ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ?
3)ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΥΤΟΜΑΤΑ Η’ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η’ Η ΠΑΘΗΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ?
ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΕΛΟΣ Δ/Σ ΠΣΣΑΣ
Προς κύριο Μπουρλάκη
Για τις απαντήσεις που ζητάτε, δεν χρειάζεται να ρωτήσετε την Allianz…Έπρεπε να τις ξέρετε!
Ερώτηση 1η
Η ασφάλιση εξόδων αποκατάστασης υγείας είναι ασφάλιση ζημιών και όχι ποσού (όπως η ζωής). Η αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων υπόκειται στο δείκτη ζημιών και δεν γίνεται να είναι προκαθορισμένη. Τι σχέση έχει το ετησίως ανανεώσιμο συμβόλαιο με την αύξηση των ασφαλίστρων? Τα «ισόβια» συμβόλαια της Ελληνικής αγοράς δεν επιβαρύνουν τους ασφαλισμένους με υψηλές αυξήσεις?
Ερώτηση 2η
Δεν υφίσταται η έννοια «μονομερής» σύμβαση. Η ασφαλιστική σύμβαση είναι σύμβαση προσχώρησης που σημαίνει ότι ο ασφαλισμένος δεν έχει δικαίωμα αλλαγής των όρων αυτής. Είτε δέχεται τους όρους, είτε επιλέγει άλλο συμβόλαιο. Από εκεί και πέρα, στην Ελλάδα διατίθενται ετησίως ανανεώσιμες συμβάσεις υγείας από το 1988 και θα έπρεπε επιτέλους να έχουμε καταλάβει τι σημαίνει ετησίως ανανεώσιμη σύμβαση. Ο Ασφαλιστής (όποιος και να είναι…) διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ή να καταργήσει (και να αντικαταστήσει) ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο για ολόκληρο τον ασφαλισμένο πληθυσμό, ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΠΕΛΑΤΗ! Το θέμα αυτό ρυθμίζεται σε επίπεδο εποπτικής αρχής και όχι ALLIANZ ή οποιουδήποτε Ασφαλιστή. Η ερώτησή σας θα έπρεπε να απευθυνθεί επισήμως (μέσω του συλλογικού σας οργάνου) στην εποπτική αρχή (όποια είναι αυτή) και όχι στην ALLIANZ.
Ερώτηση 3η
Σε συνέχεια της προηγούμενης απάντησης, η σύμβαση είναι αυτομάτως ανανεώσιμη εκτός δύο περιπτώσεων, (α) δόλου, (β) μη πληρωμής ασφαλίστρων. Και μάλιστα στην μη πληρωμή ασφαλίστρων, δεν καταγγέλλεται η σύμβαση αλλά αναστέλλεται η πληρωμή αποζημιώσεων. Οι αποζημιώσεις δεν επηρεάζουν σε τίποτα τις ανανεώσεις, μόνον τα τιμολόγια.
Αν έχει γίνει πράγματι σοβαρή δουλειά, αξίζουν συγχαρητήρια στην ALLIANZ που τολμά και ανοίγει ένα νέο δρόμο στον κλάδο ασθενειών στην Ελλάδα.
Επί της ουσίας και για να ξυπνάμε οι διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων αυτής της άμοιρης αγοράς. Ο όμιλος ALLIANZ έχει δημιουργήσει θυγατρική στην Ιρλανδία (www.allianzworldwidecare.com), εξειδικευμένη στην ασφάλιση υγείας προφανώς για να λειτουργήσει στα πρότυπα των διεθνών Aσφαλιστών όπως είναι οι BUPA και AXAPPP. Μία ερώτηση ουσίας είναι τι σχέση έχει το νέο πρόγραμμα της ALLIANZ Ελλάδος με αυτή την εταιρεία. Το λογικό θα είναι η 2η να αντασφαλίζεται στην 1η. Η επιλογή αυτή είναι ιδανική και συνεπάγεται μεγάλη κεφαλαιακή βάση, επαρκές επίπεδο κάλυψης, μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας, και λογικό ασφάλιστρο καθώς οι Ελληνικές απαιτήσεις μπαίνουν σε ένα διεθνή «κουβά», με συνέπεια τη βιωσιμότητα οποίου ασφαλιστικού προγράμματος δημιουργείται για την Ελληνική αγορά.
Αυτό είναι το μέλλον των ασφαλίσεων υγείας για όλους τους διεθνείς ομίλους και αυτά είναι τα συμβόλαια που θα πουλάμε όλοι στο μέλλον. Ως μεσίτης ασφαλίσεων ενδιαφέρομαι για το νέο συμβόλαιο της ALLIANZ υπό την προϋποθέση ότι θα λάβω πλήρη οικονομοτεχνική ανάλυση περί target loss ratio, all age rates, local business plan volumes, commissiion και operating expenses (γράφω αγγλικά για συντομία) και σαφέστατα ξεκάθαρη απάντηση σύνδεσης ή όχι με την εξειδικευμένη εταιρεία υγείας. Τυχόν απάντηση του τύπου «αυτά δεν σε αφορούν» είναι απαράδεκτη…
Ειδικά σε ότι αφορά την προμήθεια, αν είναι πάνω από 20% (overall περιλαμβανομένου υπερπρομήθειας προς ομαδάρχες συντονιστές και σια…) η όλη προσπάθεια είναι άκυρη! Θα μου έκανε χειρίστη εντύπωση το ίδιο ή χειρότερο προϊόν να διατίθεται από την ALLIANZ Ελλάδος με ασφάλιστρο πολύ ακριβότερο από το ασφάλιστρο των αντίστοιχων διεθνών προγραμμάτων του ομίλου.
ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΥΡΛΑΚΗ,
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
ΕΡΩΤΗΣΗ 1:
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΑ ΚΑΤΕΤΟΥΣ ΑΝΑΝΕΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΖΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΤΗΣΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤAI Ή ΝΑ ΄ΕΠΑΝΑΤΙΜΟΛΟΓΟΥΝΤAI΄ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΛΑΦΟΝ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ. ΓΙΆΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΞΑΡΣΗ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ.
ΕΡΩΤΗΣΗ 2
ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ…<<Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΕΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.>
ΕΡΩΤΗΣΗ 3
ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΑΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ;
ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΤTΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ.
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΓΗΚΕ “ΝΥΧΤΑ” ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΡΥΠΕΣ!
ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΣΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ.