Ύστερα από κοινή πρωτοβουλία του ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών) με την Comergon ΑΕ Μεσίτες Ασφαλίσεων Διαχειριστές Κινδύνων, που αποτελεί και ενεργό μέλος του ΕΙΕΠ, την Τρίτη 6/3/12 στο Αμφιθέατρο της Γενικής Τράπεζας έλαβε χώρα Workshop όπου, ο Γιώργος Ζαφειρίου, CEO της Comergon, ανέπτυξε το θέμα: «Insurance Industry: Transforming Customers from passive to loyal then to advocates». Μετά την εισαγωγή – χαιρετισμό από τον Μιχάλη Ποντικό, Γενικό Διευθυντή του ΕΙΕΠ, στους πλέον των 25 παρευρισκομένων στελεχών επιχειρήσεων-μελών του ΕΙΕΠ, ο κ. Ζαφειρίου ανέλυσε τα στάδια που μεσολαβούν στη μετεξέλιξη του «Νέου Πελάτη» σε «Πελάτη Πρεσβευτή», σημειώνοντας ότι η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να είναι τελικά ένα θέμα Εταιρικής Φιλοσοφίας και χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια ενσωμάτωσης αυτής της φιλοσοφίας εντός των μηχανισμών μίας επιχείρησης. Η Comergon εστιάζει ιδιαίτερα σε αυτή την προσπάθεια και έχει προσανατολίσει τους ανθρώπινους πόρους της αντίστοιχα.
Πρόσθεσε ότι η «Βέλτιστη Εξυπηρέτηση Πελατών» επιτυγχάνεται με δέσμευση του ευτυχισμένου «εσωτερικού» πελάτη (εργαζόμενος) με τον ικανοποιημένο «εξωτερικό» πελάτη (ασφαλιζόμενος). Σε αυτό το πλαίσιο, ο εργαζόμενος βιώνει την αξιοπιστία, τη βεβαιότητα, τις εργασιακές συνθήκες, το πάθος και την ανταποκρισιμότητα και ο ασφαλιζόμενος-πελάτης εισπράττει ποιοτικές υπηρεσίες από την πρώτη επικοινωνία του με την Comergon και σε όλη τη διάρκεια συνεργασίας του με αυτή. Ο στόχος πρέπει να είναι ο πελάτης να απολαμβάνει τη «διά βίου» εξυπηρέτηση, την τεχνογνωσία, εξειδίκευση, εμπειρία, το πραγματικό ενδιαφέρον, την αποτελεσματικότητα, την αξιοπιστία, την επιχειρηματική ηθική κ.λπ.
Η Comergon, για την παρακολούθηση και εφαρμογή των απαραίτητων διορθωτικών κινήσεων, μετρά το Δείκτη Ικανοποίησης μέσω της Διατηρησιμότητας των Ασφαλισμένων και το Δείκτη Πιστότητας μέσω ετήσιας έρευνας μεταξύ των Ασφαλιζόμενων.
Τελικά, Όραμα για την Comergon αποτελεί η παροχή ποιοτικών ασφαλιστικών, διαχειριστικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, που να προσδίδουν προστιθέμενη αξία/ανταγωνιστικότητα και να την καθιστούν «Στρατηγικό Σύμμαχο» του ασφαλιζόμενου-πελάτη, χτίζοντας σχέσεις αφοσίωσης και πίστης.
Η εισήγηση του Γ. Ζαφειρίου έκλεισε με ανταλλαγή απόψεων με τους παρευρισκόμενους.