Το My Health, το νέο ολοκληρωμένο Σύστημα Υγείας της Allianz Ελλάδος, λειτουργεί στα πρότυπα των διεθνών λύσεων του Ομίλου και καλύπτει, μέσω ετήσιας ανανέωσης, όλους τους τομείς της νοσοκομειακής και της πρωτοβάθμιας περίθαλψης, ειδικά μάλιστα σε μία περίοδο όπου οι εξελίξεις στο ασφαλιστικό αλλάζουν πλήρως στη χώρα μας το τοπίο της ιατροφαρμακευτικής κάλυψης. Σε κάθε ανανέωση του συμβολαίου δεν απαιτούνται αποδεικτικά καλής κατάστασης της υγείας του πελάτη ή των εξαρτωμένων μελών, ενώ η καταβολή των ασφαλίστρων συνεπάγεται την αυτόματη ανανέωση του προγράμματος για την επόμενη ασφαλιστική περίοδο.
Το My Health προσφέρεται σε τρεις επιλογές, ανάλογα με τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις οικονομικές δυνατότητες του ασφαλισμένου:
My Health Prestige: Πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο νοσοκομειακό πρόγραμμα, ένα σύστημα για την υγεία που εγγυάται απόλυτη κάλυψη σε όλους τους τομείς της νοσοκομειακής περίθαλψης, με δυνατότητα επιλογής υψηλών θέσεων νοσηλείας, αλλά και, προαιρετικά, πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Το Prestige καλύπτει νοσηλείες εκτός από Ελλάδα και εξωτερικό σε ΗΠΑ και Καναδά, έχει σημαντικά πρόσθετα οφέλη με υψηλά όρια κάλυψης, οικονομικό κίνητρο στην περίπτωση χρήσης και άλλου ασφαλιστικού φορέα στα έξοδα νοσηλείας, αλλά και σημαντικές εκπτώσεις σε εξαρτώμενα μέλη.
My Health Complete: Παρέχει πλήρη κάλυψη σε όλους τους τομείς της δευτεροβάθμιας περίθαλψης σε συνδυασμό με σημαντικά πρόσθετα οφέλη, όπως και τη δυνατότητα επιλογής χαμηλότερων θέσεων νοσηλείας, αλλά και, προαιρετικά, πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Το Complete συνδυάζει τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά του Prestige, προσφέρεται όμως με χαμηλότερες θέσεις νοσηλείας, γεγονός που το κάνει οικονομικότερο, ενώ παράλληλα μπορεί και αυτό να γίνει ολοκληρωμένο μέσω της προσθήκης καλύψεων πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
My Health Classic: Είναι η ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν χαμηλότερο κόστος, αλλά με δυνατότητες πρόσβασης στις σημαντικότερες παροχές δευτεροβάθμιας περίθαλψης. Το Classic παρέχει μεγαλύτερη ευρύτητα επιλογής θέσεων νοσηλείας, έχει πλήρη κάλυψη κόστους νοσηλείας με χαμηλή απαλλαγή, επιβραβεύει τη χρήση άλλου ασφαλιστικού φορέα στα έξοδα νοσηλείας, ενώ παράλληλα προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις σε εξαρτώμενα μέλη με το ίδιο συμβόλαιο.
Σημειώνεται ότι η Allianz προσφέρει τα νέα προγράμματα υγείας My Health με έναν πρωτοποριακό για την ασφαλιστική αγορά «Οδηγό Ασφάλισης Υγείας», που αποτελεί το συμβόλαιο νέας γενιάς και έχει στόχο να παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση των καλύψεων και υπηρεσιών που παρέχει στον ασφαλισμένο με έναν δομημένο και διαφανή τρόπο, ώστε να τον βοηθήσει να κατανοήσει σε βάθος το προϊόν που επέλεξε για την κάλυψη των ασφαλιστικών του αναγκών.
Η φιλικότητα των κειμένων, η συγκέντρωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης, οι δίαυλοι επικοινωνίας, η ξεκάθαρη παράθεση των αιτιών που δεν μπορεί η εταιρεία να καλύψει, οι οδηγίες και τα παραδείγματα για ορθή αποζημίωση, αλλά και οι απαντήσεις σε χρήσιμες ερωτήσεις του πελάτη είναι μόνο ένα μέρος από τις καινοτομίες που προσφέρει ο οδηγός ασφάλισης υγείας για τους πελάτες της Allianz.
Ο Οδηγός συνοδεύεται από την κάρτα νοσηλείας “My Health Card” που εξασφαλίζει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας της Allianz, αλλά και από ένα νέο πρωτοποριακό περίγραμμα ασφάλισης που περιλαμβάνει τις επιλογές του πελάτη σε καλύψεις, καθώς και τα ανώτατα όρια αυτών, ενώ παρουσιάζει αναλυτικά το κόστος ασφάλισής του.
Παράλληλα, η Allianz εφοδίασε τους συνεργάτες της με τα απαραίτητα εργαλεία δουλειάς που τους επιτρέπουν να παρέχουν υψηλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης κατά την επαφή τους με τον πελάτη. Ένα από αυτά είναι και η τιμολόγηση των προγραμμάτων υγείας με ένα απλό sms. Στην πράξη, ο συνεργάτης της Allianz θα στέλνει ένα απλό sms στην εταιρεία, που θα περιλαμβάνει μόνο τα απαραίτητα στοιχεία του πελάτη και σε άμεσο χρόνο θα λαμβάνει, επίσης μέσω sms, πληροφόρηση για το κόστος ασφάλισης σε όλα τα προγράμματα My Health.
Ο Πέτρος Παπανικολάου, CEO και Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, σχολιάζοντας την απόφαση της εταιρείας να προσαρμόσει τα προγράμματα Υγείας, βασιζόμενη στις νέες συνθήκες της αγοράς, δήλωσε ότι «Το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα αυξάνεται σταθερά ο αριθμός των πολιτών που αναζητούν λύσεις για την υγεία τους μέσω ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ διαπιστώνεται χαμηλός βαθμός ικανοποίησης από την ποιότητα των δημόσιων υπηρεσιών υγείας σύμφωνα με σχετική έρευνα του ΟΟΣΑ». Διευκρίνισε επίσης ότι «Οι ασφαλίσεις υγείας από τη φύση τους δεν έχουν χαμηλό κόστος για τον καταναλωτή, οπότε η αναζήτηση αξιόπιστων και μακροχρόνιων λύσεων υψηλής ανταποδοτικότητας από έναν οργανισμό που μπορεί να εγγυηθεί για το μέλλον, όπως η Allianz, είναι ιδιαίτερα σημαντική».
Ο κ. Παπανικολάου υπογράμμισε ακόμη ότι «Τα νέα οικονομικά δεδομένα, αλλά και η επιτάχυνση των εξελίξεων οδηγούν τους σχεδιασμούς μας και στην υγεία. Αξιοποιούμε την τεχνογνωσία που η Allianz έχει σε ώριμες αγορές, θέλοντας να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε με την ίδια συνέπεια των τελευταίων ετών και αύριο τους πελάτες μας. Διαμορφώνουμε σχέσεις ζωής με τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την κάλυψη αγαθών υγείας στην Allianz και θέλουμε να νιώθουν την αξιοπιστία και τη συνέπεια με την οποία ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας απέναντί τους».
Κατ αρχήν θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμηση μου στην Ανωτέρω έταιρεία .
Ωστόσο θα ήθελα την άποψη ” εμπειρων ” συνεργατών από διάφορες εταιρείες σχετικά με το θέμα των ετησίως ανανεουμένων συμβολαίων .
Εννοώ δηλαδή το εξής : είναι βέβαιο ότι οι υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου θα είναι πολύ κοστοβόρες για οποιαδήποτε ασφαλιστική . Πως λοιπόν θα είναι σίγουρος ό εκάστοτε πελάτης ότι αν προξενήσει μια μεγάλη ζημιά μετά από 7 έτη , της τάξης των 350.000 ευρώ ή οποία μάλιστα ενδεχομένως να απαιτεί και συνεχείς νοσηλείες στο μέλλον ότι δεν θα συμβούν τα έξης :
Ναι να μην ακυρωσει το συμβόλαιο η εταιρεία αλλά ή να του ζητήσει ένα υπερογκο ασφάλιστρο τέτοιο που να μην του επιτρέπει την συνέχιση
Παραθέτω λοιπόν ένα παράδειγμα :
Συνάπτω ένα συμβόλαιο με ένα ιδιοκτήτη κτιρίου για ένα έτος για να ανοίξω μια καφετέρια . Για ατυχείς λόγους συμβαίνουν πολλά περιστατικά εντός του έτους .
ΕΧΕΙ Ή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ;
Θα παρακαλέσω να μπουν στη συζήτηση άτομα με εμπειρία στα ασφλιστήρια ζωής ώστε να μιλούμε την ίδια γλώσσα
Εύλογα τα ερωτήματα του συναδέλφου…
Προσωπικά, έχω δει σε όρους ανανεούμενου ετησίως νοσοκομειακού προγράμματος, να αναγράφεται οτι η εταιρεία (ΙΝΤΕRAMERICAN) δεν έχει δικαίωμα να αρνηθεί την ανανέωση του συμβολαίου σε κάποιον συγκεκριμένο πελάτη εξ αιτίας αυξημένων από πλευράς του απαιτήσεων.
Έχει δικαίωμα όμως, αν το πόγραμμα έχει υψηλό loss ratio, να αρνηθεί την ανανέωση σε όλους τους ασφαλισμένους διαδοχικά και πιθανώς, να προχωρήσει σε πρόταση επανασφάλισής τους με άλλο πρόγραμμα το οποίο θα έχει επανατιμολογήσει -προς τα πάνω- ή θα προβλέπει υψηλότερα εκπιπτόμενα/συμμετοχές.
Το βασικό πάντως είναι να μην αμφισβητείται η ασφαλισιμότητα του πελάτη.
Απο κει και πέρα -δυστυχώς- έμμεσους τρόπους για να αποσύρει μια εταιρία -με το έτσι θέλω- από την αγορά ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα υπάρχουν ακόμα και σήμερα που υφίστανται τα συμβόλαια με κύρος.
Από την άλλη βέβαια θα πρέπει να αναγνωρίσουμε στις εταιρίες το δικαίωμα να πάψουν να πωλούν μια υπηρεσία που δεν τους εξασφαλίζει κέρδος (ή τους δίνει πολύ χαμηλό κέρδος). Για όσους το ξεχνάνε, στον καπιταλισμό ζούμε και καθετί αποτιμάται σε χρήμα. Οι ιδεαλισμοί περί “λειτουργήματος” κλπ κλπ., είναι καλοί μόνο για τους πελάτες.
Το θέμα των ετησίως ανανεούμενων συμβολαίων είναι εξαιρετικά πολύπλοκο και η κάθε εταιρεία το αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο. Ενα απο τα σημαντικότερα σημεία είναι οτι τα συμβόλαια αυτά δεν συνδυάζονται με την κάλυψη <<μη καταβολής ασφαλίστρων σε ανικανότητα η ΑΠΑ ). Υπάρχουν οπως είπε και ο συνάδελφος ανωτέρω πολλοί έμμεσοι τρόποι για την απόσυρση-διακοπή ετσιθελικά προγραμμάτων εκ μέρους της Εταιρείας. Πρόσφατα Μεγάλες -Πολυεθνικές -Πρώτες-αλλά και Σιγουρες Εταιρείες διέκοψαν συμβόλαια και οχι μονον Νοσοκομειακά. Χαριν παραδείγματος θα πω οτι αν μια εταιρεία σταματήσει την πώληση ενός προγράμματος τότε (χωρίς νέες πωλήσεις και με την ωρίμανση της ηλικίας των ηδη ασφαλισμένων) το loss ratio του προγράμματος θα γίνει με γεωμετρική πρόοδο παθητικό και η Εταιρεία θα έχει δικαίωμα ειτε να ζητήσει υπέρογκες αυξήσεις απο τους εγκλωβισμένους πελάτες ,ειτε να διακόψει το προιόν εξ ολοκλήρου. Το τέχνασμα του να κυκλοφορήσει μια Εταιρεία ένα Υγείας με εξαιρετικά χαμηλό κόστος και δελεαστικούς ορους ωστε να εγκλωβίσει αγοραστες-πελάτες και να τους κάνει μετά υπέρογκες αυξήσεις η υποχρεωτική μεταφορά σε άλλου είδους συμβόλαιο έχει χρησιμοποιηθεί κατα κόρον απο πολλές Εταιρείες. Θα μπορούσα να αναφέρω όνόματα αλλα φοβούμαι οτι θα κοπώ απο τον Administrator,που λυπάμαι που το λεω ,φαίνεται οτι εχει ισχυρές σχέσεις συμφέροντος με τις Εταιρείες αυτές. Μια ματιά ομως σε σχόλια σε άλλα αρθρα και site θα έδειχνε ποιες είναι οι Εταιρείες που χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους.Πολύ πρόσφατα μεγάλη πολυεθνική κυκλοφόρησε Υπηρεσιακό σημείωμα με (κρυμμένο ανάμεσα σε άλλα εναν τέτοιο έμμεσο τρόπο διακοπής).