Το 3o Συνέδριο Insuretch, που πραγματοποιήθηκε στις 12 Δεκεμβρίου με τίτλο «Evolving the Insurance Value Chain», εστίασε στα βασικά ζητούμενα του ασφαλιστικού τομέα.
Το Συνέδριο -που φιλοξενήθηκε στους χώρους του ξενοδοχείου Divani Caravel, με την παρουσία πλήθους c-level στελεχών, όχι μόνο του ασφαλιστικού, αλλά και των συναφών τομέων- διερεύνησε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που συνοδεύουν την καταλυτική επίδραση της ψηφιακής τεχνολογίας τόσο στην ίδια τη λειτουργία της συγκεκριμένης αγοράς, όσο και στη σύνθεση του κοινού της. Αυτό το ζητούμενο, άλλωστε, αποτύπωσε και ο τίτλος του Συνεδρίου, κάνοντας λόγο για την εξέλιξη της αλυσίδας αξίας στο χώρο των ασφαλειών.
Υπακούοντας στα κελεύσματα των καιρών το Συνέδριο απαντά στις προκλήσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και την προσφορά σύγχρονων και εστιασμένων λύσεων στις νέες -και όχι μόνο- γενιές πελατών, που αναζητούν προσωποποιημένες, ασφαλιστικές υπηρεσίες, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους.
Οι τρεις ενότητες του Συνεδρίου εστίασαν -κατά σειρά- στις Προκλήσεις & Τάσεις στην αγορά, τις οποίες προκαλεί η «επέλαση» της ψηφιακής τεχνολογίας και σ’ αυτόν το χώρο (με τη μετατροπή του κανονιστικού πλαισίου σε κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη, τη διαμόρφωση μιας νέας κουλτούρας που ανατρέπει τις ως τώρα συνήθειες και ανοίγει το δρόμο για την ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, βασισμένων στο Use-Base Insurance), στην επίδραση των τεχνολογιών αιχμής κατά την καθημερινή πράξη (με την εμφάνιση πολλαπλασιαστικών φαινομένων στην ανάπτυξη πελατοκεντρικών μοντέλων και σε περιβάλλον Omni-channel, τη γενικότερη αύξηση της ευελιξίας και την ενσωμάτωση των νέων δυνατοτήτων κάτω από την «ομπρέλα» της Τεχνητής Νοημοσύνης – όπως η Ανάλυση Μεγάλων Δεδομένων, η Μηχανική Μάθηση, το Internet των Αντικειμένων και τα αυτοματοποιημένα ρομποτικά συστήματα λογισμικού), αλλά και στη διαμόρφωση μιας αναθεωρημένης προσέγγισης που όχι μόνο βάζει στο επίκεντρο τον πελάτη, αλλά φροντίζει να του εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο πλαίσιο της σχέσης του με την ασφαλιστική κοινότητα (με τη χρήση καινοτόμων εφαρμογών Insurtech, οι οποίες απευθύνονται ειδικά στον ‘συνδεδεμένο’ χρήστη, την καλύτερη δυνατή ανάλυση των δεδομένων του επ’ αμοιβαίω συμφέροντι και την επίσπευση της μετάβασης από τις παραδοσιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες προς μια νέα γενιά ασφαλέστερων, περισσότερο ευέλικτων και κυρίως on-demand υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις διαφορετικές ανάγκες και νοοτροπίες των νέων πελατών).
Μεγάλος χορηγός του Συνεδρίου ήταν η InΤTrust. Χορηγοί η Accenture, η Priority και η UniSystems. Corporate Participation Supporter ήταν η Hellas Direct. Ως Υποστηρικτής συμμετείχε η Improv IT. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν οι Ασφαλιστικό Marketing, Insurance Daily News και UnderWriter. Χορηγός Διερμηνείας ήταν η Interpretit. Conference Experience Sponsor ήταν το Conferience.