Η ELPEDISON λανσάρει τις υπηρεσίες «Click-2-Call», «Click-2-Chat» και «e-Customer Satisfaction Survey». H ELPEDISON, o φιλικός Προμηθευτής Ηλεκτρικού Ρεύματος, φροντίζει για την παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης στους πελάτες της, διασφαλίζοντας την ικανοποίησή τους. Προς αυτήν την κατεύθυνση, η ELPEDISON ενισχύει διαρκώς το χαρτοφυλάκιο των παρεχόμενων εφαρμογών καθώς και των υπηρεσιών πελατειακής υποστήριξης, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες. Σκοπός της είναι να προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, μέσω ιντερνετικών και φιλικών προς το χρήστη υπηρεσιών.
Μέσω της υπηρεσίας click-2-call, η ELPEDISON δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να αποκτήσει άμεσα και γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζεται, προκειμένου να γίνει πελάτης της ELPEDISON, χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο, κερδίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο χρόνο και χρήμα. Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος, αρκεί να συμπληρώσει το όνομα και το τηλέφωνό του στην ειδικά σχεδιασμένη για την υπηρεσία σελίδα, την οποία μπορεί να βρει στην ιστοσελίδα της ELPEDISON, www. elpedison.gr, τόσο στην αρχική σελίδα όσο και σε όλες τις εσωτερικές. Αμέσως μετά, η Εξυπηρέτηση Πελατών της ELEPDISON καλεί τον ενδιαφερόμενο, για να απαντήσει στα ερωτήματά του. Αντίθετα με την παραδοσιακή εξυπηρέτηση, η υπηρεσία click-2-call απευθύνεται στοχευμένα στους κατάλληλους online επισκέπτες, παρέχοντας τη σωστή ενημέρωση, την κατάλληλη στιγμή.
Επιπλέον, η ELPEDISON, μέσω της πρόσφατα υλοποιημένης υπηρεσίας click-2-chat, προσφέρει στους πελάτες και εν δυνάμει πελάτες της τη δυνατότητα να θέτουν άμεσα, γραπτώς, τις ερωτήσεις που, ενδεχόμενα, έχουν για τα προϊόντα της Εταιρείας. Με την απλή συμπλήρωση του ονόματος και της διεύθυνσης του e-mail τους, στην ειδικά σχεδιασμένη για την υπηρεσία σελίδα, που βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.elpedison.gr, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνομιλήσουν «ζωντανά» με την Εξυπηρέτηση Πελατών ELPEDISON, μέσω μιας δια-δραστικής «πλατφόρμας chat», απολαμβάνοντας μία απόλυτα προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι υπάρχοντες και μελλοντικοί πελάτες της ELPEDISON μπορούν να έρθουν άμεσα σε επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης της ELPEDISON, χωρίς κανένα κόστος για τους ίδιους.
Ακόμα, η ELPEDISON, φροντίζοντας έμπρακτα για την ικανοποίηση των πελατών της, δημιούργησε στην ιστοσελίδα της μία on-line Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, η οποία αφορά στα διαφορετικά χαρακτηριστικά που διέπουν την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες, όπως την αμεσότητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα. Η ELPEDISON επεξεργάζεται τις επιμέρους απαντήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια και τις προτάσεις των συμμετεχόντων, προκειμένου να ενισχύει διαρκώς την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει. Γιατί στην ELPEDISON, “η γνώμη του Πελάτη μετράει”.
Η ELPEDISON θα συνεχίσει, και στο προσεχές μέλλον, την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της με χρηστικές ιντερνετικές εφαρμογές και υπηρεσίες, προκειμένου να ενδυναμώσει τους πελάτες της και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο «την εμπειρία τους» με την ELPEDISON.