Την ποιότητα των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους και το δίκτυό της βελτιώνει συνεχώς η Απόλλων αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία ερευνών, που συμβάλουν στην εκπόνηση στοχευμένης στρατηγικής στην Εταιρεία. Στο πλαίσιο αυτό η Απόλλων διενήργησε σε συνεργασία με τη Metron Analysis έρευνα «μυστικών επισκέψεων» θέτοντας σε εφαρμογή περισσότερα από 60 σενάρια με υποτιθέμενους πελάτες που απευθύνθηκαν σε όλα τα τμήματα –λογιστήριο, κλάδος αυτοκινήτου, κλάδος non motor, πωλήσεις και κλάδος ζωής– και τους υπαλλήλους της Εταιρείας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
- Ο χρόνος ανταπόκρισης σε όλα τα τμήματα είναι πολύ ικανοποιητικός για τους πελάτες φτάνοντας κατά μέσο όρο το 95% και το 100% στον κλάδο ζωής
- Η θετική εικόνα στην διαχείριση της κλήσης φτάνει το 97% για όλους τους εργαζόμενους στην εταιρεία, εμφανίζοντας ανοδική πορεία από το 95% το 2017, και στον κλάδο ζωής ανέρχεται στο 100%
- Η συνολική συμπεριφορά κρίνεται από τους πελάτες θετική και κυμαίνεται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα όσον αφορά τα χαρακτηριστικά της ευγένειας και προθυμίας εξυπηρέτησης. Ειδικότερα το πιο χαμηλό ποσοστό καταγράφεται στο λογιστήριο και φτάνει στο 94%, ενώ στους κλάδους non motor, ζωής και πωλήσεων είναι 100%.
Όπως αναφέρει η Γενική Διευθύντρια της Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων, Σοφία Σικοτάκη, «Οι έρευνες μυστικών επισκέψεων συγκαταλέγονται στη μεθοδολογία ποιοτικών ερευνών και δίνουν σημαντικά ευρήματα στις επιχειρήσεις, για αυτό και χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό σε κορυφαίους σε μέγεθος διεθνώς κλάδους όπως η αυτοκινητοβιομηχανία. Η πρώτη έρευνα αυτού του τύπου έγινε το 2017 και αυτό μας βοήθησε να εστιάσουμε σε συγκεκριμένους τομείς. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι όπου έχουμε μέτρο σύγκρισης από τον προηγούμενο χρόνο καταγράφεται κατά μέσο όρο βελτίωση από το 88% στο 92%. Στην Απόλλων αναζητούμε πάντα εργαλεία που μας κάνουν καλύτερους για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».