Οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής έχουν αφήσει ανεκμετάλλευτες τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα έξυπνα κινητά σύμφωνα με την έκθεση “Mobile Apps in Life Insurance: An Underutilized Channel ”, την οποία έκανε η Aite Group, εταιρεία που εξειδικεύεται στο κομμάτι της τεχνολογίας στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την έρευνα μόνο το 20% των ασφαλιστικών εταιρειών αξιοποιεί την τεχνολογία των εφαρμογών και αυτό δημιουργεί ευρύ πεδίο ευκαιριών για τις ασφαλιστικές.
Κατά την ερευνήτρια Samantha Chow στις εξής πέντε διαδικασίες πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες:
1.Επικοινωνία: Μία εφαρμογή ανοίγει το δρόμο για επικοινωία και μέσα από ένα app Μία ασφαλιστική μπορεί να ενημερώνει τον καταναλωτή μέσω alerts, μηνυμάτων κειμένων και emails. “Η επικοινωνία μέασ από μία εφαρμογή μπορεί να είναι προσωποποιημένη. Μπορεί να σχετίζεται με γεγονόταμ οδηγικές συνμπεριφορές, δραστηριότητες, κοινωνικές συμπεριφορές, καταναλωτικές συμπεριφορές κ.α. Η επικοινωνία του μέλλοντος στηρίζεται στο να μπορεί κανείς να εντοπίζει και να χρησιμοποιεί πληροφορίες για να εξατομικεύει αυθτό που παρέχει στον πελάτη”.
2.Δέσμευση: Οια σφαλιστικές εταιρείες ζωής πάντα αναζητούν μεθόδους που θα ενισχύσουν τη δέσμευση του πελάτη. Και η απάντηση δεν είναι μόνο τα wearables και συσκευές IoT. Με μία εφαρμογή κινητού οι ασφαλιστικές μπορούν να παραμείνουν σε επαφή με τον πελάτη μέσα από ενημερώσεις για γενέθλια, ερωτήσεις για να αναπτύξουν ένα προιόν η να εξελίξουν ένα υπάρχον και υπενθυμίσεις για να ανανεώσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες.
3.Πληρωμή και μεσολάβηση: Οι ασφαλιστικές εταιρείεςμπορούν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους για ασφάλιστρα που δεν έχουν κατατεθεί μέσω εφαρμογής.
4. Διαχείριση συμβολαίου: Οι πελάτες δεν θέλουν να μιλήσουν σε εκπρόσωπο κάθε φορά που χρειάζονται κάτι. Δώστε τους τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνήσουν, “Το να μπορεί ο πελάτης μέσα από μία εφαρμογή να μπαίνει και να κάνει αλλαγές σε στοιχεία όπως η διεύθυνσή του, το διακιούχο πάιζει σηματικό ρόλο. Όχι μόνο παρέχεται μία καλή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αλλά αφήνει ελεύθερο και το χρόνο των ανθρώπων στα call center για να ασχοληθούν με πιο ουσιώδη πράγματα.
5. Εκπαίδευση: Μία εφαρμογή μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην συνεχή εκπαίδευση των ασφαλισμένων. “Σκεφτείτε ένα νεο ασφαλισμένο που έχει κάνει το πρώτο του ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον οποίο μπορείτε να παρέχετε μέσα από μία εφαρμογή υπολογιστικά εργαλεία για να αντιληφθούν τα οφέλη. Μπορείτε επίσης να στέλνετε διαφημίσεις για νέα προιόντα, ενημερωτικά Video, ερωτηματολόγια και στόχους του προγράμματος που έχει”. Πηγή: Dgital Insurance